Pekný deň prajem,
v prvom rade ďakujem v mene celého eshopu Kachličkovo za Vašu recenziu. Teší ma detailná spätná väzba, dovoľte, aby som sa k nej vyjadril.
Som veľmi rád, že sa Vám naša dlažba páči. Vybrala ste si značku Baldocer, ktorá si dáva na dizajne naozaj záležať, najmä pokiaľ ide o originálnu kresbu.
Samozrejme, pri doprave sa môže stať, najmä pri väčšej objednávke, že niektoré kusy sa nezavinene poškodia. Všetko rýchlo vyriešime výmenou na naše náklady, stačí nám len dať všetky informácie, vrátane potrebného počtu a odfotiť poškodené kusy. Potom reagujeme okamžite, chceme, aby boli naši zákazníci spokojní :-)
Pokiaľ ide o uskladnenie objednanej dlažby, vieme sa vcítiť do potrieb každého jedného nášho klienta. Niekedy jednoducho nie je možné okamžite si zobrať dlažbu a obklady, napríklad pre meškajúce stavebné práce iného druhu. Chápeme to a túto službu ponúkame zákazníkom zdarma, najmä ak vyplatia objednávku v plnej výške. Veľmi radi sme Vám vyšli v ústrety a to isté spravíme aj pre každého zákazníka v budúcnosti!
V súvislosti so spomínanou promptnou výmenou poškodenej dlažby s Vami súhlasím v tom, že hneď, ako ju zákazník preberie, je dobré si ju skontrolovať. Áno, pri väčšom množstve to je zdržujúce, ale vyplatí sa to. Nemáme absolútne žiadny problém vymeniť poškodené kusy, ale treba nám to dať vedieť čo najskôr, ideálne hneď po prebratí tovaru. Námaha a čas, ktorú na to zákazník vynaloží, sa mu mnohonásobne vrátia. Ak nám to dá zákazník obratom vedieť aj s potrebnými údajmi o objednávke a množstve, môže sa stať, že mu vymeníme poškodené kusy za nové z našej vlastnej skladovej zásoby. Výhodou je, že bude mať obklady či dlažbu z rovnakého výpalu. Takto sa dá prejsť zdržaniu a aj usporiť. Ak zákazník nájde poškodené kusy až po začiatku obkladania a s časovým odstupom, bude trvať doručenie nových dlhšiu dobu. Snažíme sa to riešiť čo najskôr, ale logistika nás niekedy "nepustí".
Som rád, že ste na to poukázali, rád by som Vám aj ďalším zákazníkom dal jednu radu, ako postupovať pri väčšom množstve tovaru: Už pri prenášaní balíkov je možné podľa netradičných zvukov rozoznať, či je nejaká kachlička poškodená. Ak počujete niečo ako rinčanie skla alebo nadmerné hrkanie pri zdvíhaní a pokladaní balíčka, niečo asi nebude v poriadku. Otvoriť balíček a fyzicky ho skontrolovať sa Vám potom naozaj oplatí :-)
Na záver mi dovoľte oceniť, že ste napísali pomerne detailnú recenziu. Rovnako tak som rád, že sme mohli o všetkom komunikovať aj telefonicky a to veľmi otvorene. Takýto pohľad zo strany zákazníka je vždy prospešný a pomáha nám posúvať sa ďalej a všetko zlepšovať aj do budúcnosti pre ostatných klientov.
My v Kachličkove zastávame heslo: náš zákazník, náš pán. Všetky hodnotenia, nielen tie 100 % pozitívne, sú pre nás výzvou a záväzkom. Vždy je čo zlepšovať a budeme to robiť veľmi radi, koniec koncov, pomôže to obom stranám :-)
Ďakujem ešte raz za celý Váš príspevok a aj za odporúčanie nášho eshopu.
Všetko dobré želám!
S pozdravom
Róbert Potoma