Recenzia e-shopu
promtné dodanie , najlepsia cena výrobku na trhu
Stiahnuté z Heureky
Internetový obchod s bohatým sortiment obkladov a dlažieb popredných európskych výrobcov. Už od roku 2008 sa zaoberáme veľkoobchodným a maloobchodným predajom keramických a gresových obkladov a dlažieb pre interiér aj exteriér. Obchod disponuje veľkým výberom produktov priamo na sklade a pre zákazníkov ponúka aj kamenný showroom so vzorkami pre osobnú návštevu.
Webová stránka:https://www.kachlickovo.sk/
Zákazníci najčastejšie spomínajú
Recenzia e-shopu
promtné dodanie , najlepsia cena výrobku na trhu
Stiahnuté z Heureky
Prajem krásny deň, Iveta, dovoľte mi, aby som Vám poďakoval v mene celého kolektívu Kachličkova za to, že ste si vybrala náš obchod a rovnako tak aj za to, že ste si našla čas a napísala recenziu tu, na Heureku. Osobne som veľmi rád, že ste nám dala 5 hviezdičiek, 100 % hodnotenie a odporúčate náš obchod aj ostatným spotrebiteľom, je to pre nás najlepšia reklama :-) Vašu pochvalu, spolu s pozitívnym komentárom na rýchlosť dodania ako aj najlepšiu cenu, som odovzdal kolegyniam a kolegom a veľmi ich potešila. Pozdravujú Vás a odkazujú, že ak by ste aj v budúcnosti potrebovala nejaké obklady či dlažby, radi Vám znova pomôžu. To sa týka aj poradenstva pri výbere, individuálneho odporúčania podľa umiestnenia či praktických vlastností, ale napríklad aj 3D návrhu vizualizácie, vďaka čomu budete lepšie vedieť, ako bude vyzerať výsledok. Len pripomínam, že kachličky si môžete nechať doručiť domov, ale si ich aj osobne vyzdvihnúť na sklade. Ak by ste nás chceli vidieť osobne, pozývame Vás do nášho showroomu v Malinove, kde sme Vám plne k dispozícii :-) S pozdravom Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
veľmi dobrá komunikácia,ochotný,rýchli
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, Eva :-) Hneď na úvod mojej reakcie Vám chcem poďakovať v mene celého kolektívu za to, že ste si vybrala Kachličkovo. Veľmi si vážim aj to, že ste si našla čas a napísala túto recenziu, dovoľte mi preto, aby som na ňu reagoval a odpovedal Vám aspoň pár vetami. Každá recenzia, ktorú nám zákazníci napíšu, je pre nás zrkadlom a spätnou väzbou a všetky podnety, ktoré sa z nej dozvieme, sú pre nás zároveň navigáciou, ako a v čom napredovať. Cením si, že ste nám dala 5 hviezdičiek a 100 % hodnotenie, je to pre nás záväzok, aby sme pre Vás aj ostatných zákazníkov robili maximum aj do budúcnosti. Teší ma, že ste spomenuli ako plus komunikáciu, ochotu a rýchlosť, to sú základné piliere nášho zákazníckeho servisu. Zakladáme si na tom, aby sme dokázali klientom čo najviac pomôcť, či už nakupujú cez eshop alebo nás prídu pozrieť osobne do predajne. Vašu pochvalu som odkázal kolegyniam a kolegom, veľmi ich potešila a pozdravujú Vás :-) Ak by ste aj v budúcnosti potrebovala nejaké obklady či dlažby, sme k dispozícii! S pozdravom Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Seriózne jednanie.
Stiahnuté z Heureky
Všetko dobré prajeme, Milusa! Ďakujeme za nákup u nás a za to, že ste si vybrali Kachličkovo :-) Každý nový zákazník je pre nás vzácny, rovnako ako aj tí, ktorí sa k nám vracajú a nakupujú u nás opakovane. Sme radi, že ste si našla čas a venovala pár minút napísaniu hodnotenia nášho obchodu tu, na Heureke, dovoľte preto, aby sme aspoň stručne zareagovali. Každé pozitívne hodnotenie nás prirodzene teší a je zároveň aj záväzkom do budúcnosti, aby sme nesklamali ďalších klientov. Vami udelených 5 hviezdičiek, odporúčanie pre ostatných návštevníkov Heureky a 100 % ohodnotenie sú o to viac zaväzujúce a budeme sa snažiť aj v budúcnosti obstáť podobne :-) Rád by som v tejto odpovedi zdôraznil, že ku každej objednávke, každému záujmu, každej otázke a každému zákazníkovi pristupujeme zodpovedne, profesionálne, odborne a s dôrazom na pozitívny výsledok. Zakladáme si na tom, aby sme poskytovali kvalitný tovar aj prvotriedny servis, či už ide o odborné poradenstvo, riešenie objednávok, riešenie logistiky či maximálne individuálny prístup v prípade dopravy, podržania na sklade alebo platby. Ešte raz ďakujem v mene celého Kachličkova a želám všetko dobré! Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Velky vyber, kompetentny pracovnici.
Stiahnuté z Heureky
Pozdravujem a prajem dobrý deň, dovoľte mi v mene Kachličkova reagovať na Vašu recenziu a hodnotenie nákupu v našom obchode :-) Hneď na úvod sa chcem poďakovať v mene všetkých kolegýň a kolegov za to, že ste si vybrali práve nás a nakúpili v Kachličkove. Ďakujem tiež za 5 hviezdičiek, 100 % ohodnotenie nákupu a nášho obchodu a za odporúčanie aj pre ostatných užívateľov Heureky. Vážim si čas, ktorý ste venovali napísaniu svojej recenzie a aj preto na ňu odpovedám takouto osobnou formou. Chcem Vás zároveň uistiť, že sme tu pre Vás aj v budúcnosti a či už budete potrebovať interiérové obklady alebo exteriérovú dlažbu, u nás máte vždy istotu veľkého výberu kvalitných značiek, presne ako ste to spomenuli vo svojom komentári :-) Vami spomínané plus v podobe odbornosti a osobného prístupu by som chcel podčiarknuť, nakoľko je to výsledok dlhoročnej systematickej práce v oblasti vzdelávania našich kolegýň a kolegov a zároveň neustáleho zlepšovania zákazníckeho servisu. Som rád, že sme Vám pomohli a spoločne sme vybrali to, čo sa Vám najviac hodí. Aj v budúcnosti sme tu pre Vás, budeme sa tešiť! S pozdravom Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Perfektné jednanie, chýbal nám obklad a na e-šope nikde nebol a pani Nám ho preverila a zohnala obratom, Náš dodávateľ nebol schopný zohnať obklad a do dnešného dňa sa neozval. Kachličkovo proste zareagovalo hneď a sami od seba telefonovali, že tovar zháňajú a zohnali. Ešte raz ďakujem
Stiahnuté z Heureky
Krásny slnečný deň prajeme z Kachličkova! Pozitívne komentáre či hodnotenia nás vždy potešia, no Vaša recenzia nás doslova nabila pozitívnou energiou! Ďakujeme veľmi pekne za to, že ste si vybrali náš obchod, rovnako aj za to, že ste venovali čas napísaniu tohto hodnotenia na Heureku :-) Dovoľte mi v mene celého tímu vyjadriť veľkú vďaku a odpovedať Vám aspoň takto v skratke. Vďaka tomu, že máme dlhoročné skúsenosti v tejto oblasti, rovnako tak vďaka tomu, že neustále pracujeme na zlepšovaní všetkých procesov, či už ide o hľadanie zaujímavých noviniek, pravidelné objednávky priamo od výrobcu, priebežné riešenie logistiky či 100 % dôraz na zákaznícky servis, dokážeme vyjsť klientovi v ústrety tak, ako málokto na trhu. Váš prípad je výsledkom dlhodobej snahy o neustále napredovanie a to aj vďaka spätnej väzbe a recenziám od našich zákazníkov! Sme veľmi radi, že sme Vám pomohli a našli ste u nás to, čo ste inde hľadali márne. Bolo nám naozaj potešením a ak by ste aj v budúcnosti potrebovali kvalitné kachličky, Kachličkovo je tu pre Vás :-) Ešte raz vďaka za pochvalu a prajem všetko dobré! Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Rýchlosť
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, ďakujeme Vám za Váš nákup u nás a za to, že ste si vybrali náš eshop Kachličkovo.sk. Sme radi, že sme Vám spravili radosť s našimi kachličkami a že ste u nás našli to, čo ste hľadali. Rovnako tak ďakujeme aj za hodnotenie nášho obchodu 5 hviezdičkami a odporúčanie pre ostatných zákazníkov, potešilo nás to a berieme to nielen ako pochvalu, ale aj záväzok do ďalšej práce. Veľmi si ceníme, že ste si našli čas na napísanie tejto recenzie a dovoľte, aby sme na ňu aspoň takouto formou a v skratke zareagovali. Vami spomínané plus v podobe rýchlosti je výsledkom dlhoročnej práce a neustálej optimalizácie všetkých procesov, či už ide o pravidelné dodávky od výrobcu, dostatočné skladové zásoby, optimalizáciu logistických procesov, zlepšovanie zákazníckych služieb a v neposlednom rade aj o dôraz na jednoduchosť nákupu. Radi by sme Vás, ak budete mať aj v budúcnosti záujem o obklady či dlažby, pozvali k nám do showroomu na osobnú návštevu. Okrem eshopu máme pre zákazníkov k dispozícii aj obchodné priestory, kde si môžu kachličky priamo "ohmatať" a lepšie si tak vedia vybrať to, čo by sa im najviac hodilo. To isté platí pochopiteľne nielen pre Vás, ale pre všetkých klientov, minulých aj tých budúcich. Budeme sa tešiť! S pozdravom Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Zla skusenost.Z 28 ks obkladu 8 ks rozbite
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, rád by som v mene Kachličkova reagoval na Vašu recenziu nášho obchodu. V rámci našich zákazníckych služieb si zakladáme na tom, aby sme so zákazníkmi komunikovali, vrátane prípadov, keď majú nejaké dotazy, kritiku do našich radov alebo potrebujú riešiť nejakú situáciu. Oprávnená kritika, rovnako ako aj pochvala, nás v Kachličkove posúva vpred a dáva nám potrebnú spätnú väzbu. Osobne som si preveril Váš prípad a vyvinul som maximálnu snahu, aby sme vzniknutú situáciu čo najskôr vyriešili. Ako som reagoval už viac krát v minulosti v podobných prípadoch, a to aj tu na Heureke, vzhľadom na spôsob prepravy a manipuláciu, kachličky patria do tej skupiny tovarov, kde môže prísť k poškodeniu. My v Kachličkove ale presne vieme, ako ich riešiť. Mysleli sme na to vopred a do pozornosti Vám, ale aj ostatným klientom, dávame tieto dve webstránky na našom webovom sídle: https://www.kachlickovo.sk/doprava-platba/ a https://www.kachlickovo.sk/reklamacny-poriadok/ Pre zhrnutie teda v stručnosti: ak sa objaví akékoľvek poškodenie, treba ho okamžite nahlásiť nám, spoločne s fotodokumentáciou. Za poškodené kachličky posielame na naše náklady nové a to rovno v celých baleniach. Ceníme a vážime si každého jedného klienta, či už kupuje dlažbu pre celý dom alebo len obklad do malej kúpeľni! Do 2 pracovných dní tak vieme vyriešiť každý podobný prípad k plnej spokojnosti zákazníka a bez toho, aby s tým mal on nejaké dodatočné finančné náklady. Samozrejme, to platí, pokiaľ máme tovar ešte na sklade, zákazník sa nám včas ozve, odfotí poškodené kachličky a komunikuje s nami. Bohužiaľ, vo Vašom prípade sme zatiaľ nemohli túto situáciu vyriešiť. Ja sám som Vám telefonoval, no buď ste mi nezdvíhali, zrušili telefonát ešte pred zdvihnutím alebo ste boli zaneprázdnený. Bohužiaľ, nezavolali ste ani naspäť, ani ste nám nijako inak nedali vedieť, že máte problém s poškodenými kachličkami. V takomto prípade sa situácia ťažko rieši, no keďže ja osobne si čítam recenzie našich zákazníkov, vieme ju vyriešiť aj po tom, ako ste svoju skúsenosť zverejnili tu, na Heureke. To je však zároveň aj kameň úrazu v tomto prípade: reklamáciu ste neadresovali nám, neozvali ste sa nám, nenapísali ste mail a ani nenahlásili žiadne poškodenie. O tom, že je nejaký problém, sme sa dozvedeli až z tejto recenzii tu na Heureke. Do budúcnosti nás prosím skúste kontaktovať priamo a informujte sa. Ak nastane podobná situácia, zatelefonujte nám alebo nás kontaktuje mailom. Celú vec by sme už dávno vedeli vyriešiť. V prípade, že by ste mali záujem o vyriešenie situácie, ozvite sa nám. Na sklade máme cez 2.700 ks obkladov z Vašej série, nevidím teda žiadny problém, aby sme Vám poslali dve nové balenia, spolu teda 14 ks. Ďakujem za porozumenie a prajem pekný a úspešný deň, Róbert Potoma, výkonný riaditeľ Kachličkovo.sk
Recenzia e-shopu
Veľmi ústretoví zamestnanci v showroome taktiež i pracovníci výdatného skladu.
Stiahnuté z Heureky
Krásny deň, Helena, dovoľte mi v mene obchodu Kachličkovo reagovať na Vašu recenziu :-) V prvom rade, ďakujem Vám za to, že ste si vybrali nás a som rád, že ste u nás našli to, čo ste hľadali. Rovnako tak nás v Kachličkove potešilo Vaše hodnotenie. 100 %, 5 hviezdičiek a odporúčanie pre ostatných zákazníkov vnímame ako pochvalu a zároveň povzbudenie do ďalšej práce. Som rád, že ste vo svojej recenzii spomenuli pozitívnu osobnú skúsenosť s našimi zamestnancami, pochvalu som im odovzdal a veľmi pekne za ňu ďakujú. Tu by som rád vyzdvihol prácu celého kolektívu, či už ide o nákupcov, zákaznícku podporu na telefóne, alebo aj ostatných kolegov v zázemí firmy. Snažíme sa pracovať naplno a tak, aby naši zákazníci našli u nás všetko, čo potrebujú, či už ide o kachličky, poradenstvo alebo klientske služby :-) Na záver by som chcel ešte dodať, že ma teší, že ste sa rozhodli pre osobnú návštevu showroomu. Okrem eshopu, kde môže každý nakúpiť z pohodlia domova, máme pre zákazníkov k dispozícii aj obchodné priestory pre osobnú návštevu. Do nich pozývam každého, kto by si chcel kachličky pozrieť osobne, prípadne by mal záujem o odborné osobné konzultácie a poradenstvo. Ešte raz veľká vďaka a všetko dobré :-) S pozdravom Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Od objednania až po dodanie prebehlo všetko ako malo. Rýchlosť dodania ma veľmi potešila.
Stiahnuté z Heureky
Zdravíme, Mišo, z Kachličkova :-) Sme radi, že ste u nás nakúpili a rovnako aj za to, že ste sa rozhodli podeliť o svoju skúsenosť s ostatými používateľmi Heureky. Teší nás, že odporúčate náš obchod aj ostatným zákazníkom, za to Vám veľmi pekne ďakujeme. Vami spomínané plus, čiže bezproblémový nákup od objednávky až po dodanie, je výsledkom dlhodobej práce a neustáleho zlepšovania. Aj na základe spätnej väzby od zákazníkov, či už vo forme recenzií, alebo aj správ, telefonátov a mailov, sa snažíme napredovať a skvalitňovať celý proces nákupu. Ten začína rozsiahlymi informáciami k produktom, odborným poradenstvom pri výbere, možnosťou konzultácie a zodpovedania otázok, pokračuje čo najprehľadnejším spôsobom objednávky, platby a spôsobu dodania a končí obojstrannou komunikáciou ohľadom realizácie nákupu v praxi. Dávame si záležať aj na kontakte so zákazníkom, náš zákaznícky servis sa snaží o maximálnu spokojnosť a vyriešenie všetkých atribútov. Na záver našej odpovede by sme chceli okrem vďaky ubezpečiť Vás, ako aj ďalších klientov, že neustále rozširujeme sortiment a aj do budúcnosti plánujeme držať vysoký štandard kvality. Ak budete znova potrebovať kachličky, sme tu pre Vás, či už formou eshopu alebo aj v našom kamennom obchode a showroome :-) Všetko dobré! Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Ochota a ústretovosť
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, ďakujeme za Váš nákup u nás a za to, že ste si vybrali Kachličkovo :-) Každý nový zákazník nás veľmi teší a sme radi, keď je spokojný s nákupom a pridá svoju pozitívnu skúsenosť aj na internet. Tak pozitívne recenzie, ako aj tie s kritikou, berieme vždy vážne a je to pre nás nielen spätná väzba, ale aj záväzok naďalej zlepšovať zákaznícke služby a kvalitu sortimentu. Vami spomínané plus v podobe ochoty a ústretovosti si veľmi vážime a ďakujeme zaň, je to pochvala pre celý kolektív Kachličkova a túto pochvalu si ceníme. Chcel by som ubezpečiť Vás, rovnako aj budúcich potenciálnych klientov, že kvalitný zákaznícky servis je u nás na prvom mieste. Či už ide o poradenstvo pri výbere, asistenciu pri nakupovaní, široké informácie týkajúce sa tovaru, ale aj o možnosť 3D vizualizácie či flexibilita týkajúca sa logistiky, to všetko je súčasťou nášho prístupu ku každému jednému klientovi. Som rád, že ste práve tento atribút vyzdvihli a ešte raz veľká vďaka! Kachličkovo je tu pre Vás aj v budúcnosti, ak budete znova potrebovať kvalitné dlažby či obklady, radi Vám pomôžeme :-) S pozdravom Róbert Potoma