Dobrý deň,
rád by som v mene Kachličkova reagoval na Vašu recenziu nášho obchodu. V rámci našich zákazníckych služieb si zakladáme na tom, aby sme so zákazníkmi komunikovali, vrátane prípadov, keď majú nejaké dotazy, kritiku do našich radov alebo potrebujú riešiť nejakú situáciu.
Oprávnená kritika, rovnako ako aj pochvala, nás v Kachličkove posúva vpred a dáva nám potrebnú spätnú väzbu. Osobne som si preveril Váš prípad a vyvinul som maximálnu snahu, aby sme vzniknutú situáciu čo najskôr vyriešili. Ako som reagoval už viac krát v minulosti v podobných prípadoch, a to aj tu na Heureke, vzhľadom na spôsob prepravy a manipuláciu, kachličky patria do tej skupiny tovarov, kde môže prísť k poškodeniu. My v Kachličkove ale presne vieme, ako ich riešiť.
Mysleli sme na to vopred a do pozornosti Vám, ale aj ostatným klientom, dávame tieto dve webstránky na našom webovom sídle: https://www.kachlickovo.sk/doprava-platba/ a https://www.kachlickovo.sk/reklamacny-poriadok/
Pre zhrnutie teda v stručnosti: ak sa objaví akékoľvek poškodenie, treba ho okamžite nahlásiť nám, spoločne s fotodokumentáciou. Za poškodené kachličky posielame na naše náklady nové a to rovno v celých baleniach. Ceníme a vážime si každého jedného klienta, či už kupuje dlažbu pre celý dom alebo len obklad do malej kúpeľni!
Do 2 pracovných dní tak vieme vyriešiť každý podobný prípad k plnej spokojnosti zákazníka a bez toho, aby s tým mal on nejaké dodatočné finančné náklady. Samozrejme, to platí, pokiaľ máme tovar ešte na sklade, zákazník sa nám včas ozve, odfotí poškodené kachličky a komunikuje s nami.
Bohužiaľ, vo Vašom prípade sme zatiaľ nemohli túto situáciu vyriešiť. Ja sám som Vám telefonoval, no buď ste mi nezdvíhali, zrušili telefonát ešte pred zdvihnutím alebo ste boli zaneprázdnený. Bohužiaľ, nezavolali ste ani naspäť, ani ste nám nijako inak nedali vedieť, že máte problém s poškodenými kachličkami. V takomto prípade sa situácia ťažko rieši, no keďže ja osobne si čítam recenzie našich zákazníkov, vieme ju vyriešiť aj po tom, ako ste svoju skúsenosť zverejnili tu, na Heureke.
To je však zároveň aj kameň úrazu v tomto prípade: reklamáciu ste neadresovali nám, neozvali ste sa nám, nenapísali ste mail a ani nenahlásili žiadne poškodenie. O tom, že je nejaký problém, sme sa dozvedeli až z tejto recenzii tu na Heureke.
Do budúcnosti nás prosím skúste kontaktovať priamo a informujte sa. Ak nastane podobná situácia, zatelefonujte nám alebo nás kontaktuje mailom. Celú vec by sme už dávno vedeli vyriešiť.
V prípade, že by ste mali záujem o vyriešenie situácie, ozvite sa nám. Na sklade máme cez 2.700 ks obkladov z Vašej série, nevidím teda žiadny problém, aby sme Vám poslali dve nové balenia, spolu teda 14 ks.
Ďakujem za porozumenie a prajem pekný a úspešný deň,
Róbert Potoma, výkonný riaditeľ Kachličkovo.sk