Recenzie e-shopu Nabbi.sk
hodnotenia
Používateľské recenzie
Zákazníci najčastejšie spomínajú
- Rýchle doručenie (32%)
- Kvalitný tovar (13%)
- Dobrá komunikácia (11%)
- Dlhá dodacia lehota (15%)
- Poškodený alebo nekompletný tovar (13%)
- Slabá komunikácia (11%)
Recenzia e-shopu
Skriňa bola dodaná v poriadku,nepoškodená a v termíne ako bolo dohodnuté . Nemám žiadne výhrady voči tomuto eshopu
Zakúpené produkty:
Dobrý deň, ďakujeme vám za pozitívnu recenziu! Sme veľmi radi, že ste boli spokojný s tovarom a s našimi službami. Vaša spokojnosť je pre nás najväčšou odmenou. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Ak tovar nie je skladom, bolo by slušne to aspoň oznámiť...
Komunikácia
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a za to, že ste neboli informovaní o nedostupnosti tovaru. Rozumieme, že by bolo vhodné poskytnúť zákazníkom aktuálne informácie, a preto sa budeme usilovať zlepšiť náš systém informovania o dostupnosti produktov. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá a budeme sa snažiť, aby sa podobná situácia v budúcnosti už neopakovala. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Kvalita
Zakúpené produkty:
Dobrý deň, ďakujeme vám za skvelú recenziu! Sme veľmi radi, že ste spokojní s kvalitou našich produktov. Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste a motivuje nás poskytovať vám stále lepšie produkty a služby. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
S obchodom som spokojná. Doručenie bolo rýchle ale návod bol nepoužiteľný a bol v ukrajinčine nie v slovenčine a bol úplne nepoužiteľný.
Zakúpené produkty:
Dobrý deň, ďakujeme za vašu recenziu. Sme radi, že ste s doručením tovaru spokojní. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti spôsobené návodom. Určite na tomto probléme popracujeme, aby sme zabezpečili, že všetky návody budú v správnom jazyku a čo najjednoduchšie použiteľné. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Odporucam,i ked boli sviatky,tovar bol nacas doruceny,vdaka! Samotny organizer nam vyhovuje pre hlbku policiek,vyborne zasuvky,len skoda,ze nie je vyssi,ale i tak sme si ho objednali uz druhy krat,aby sme rozsirili ukladacie priestory v spalni.
Rychle a jednoduche vybavenie zakazky
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu skvelú recenziu! Sme veľmi radi, že ste s našimi službami spokojní a tovar bol doručený načas, aj napriek sviatkom. Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste a tešíme sa na Váš ďalší nákup. Ak budete potrebovať čokoľvek, neváhajte nás kontaktovať! S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Spokojna
Dobrý deň, ďakujeme vám za pozitívnu recenziu! Sme veľmi radi, že ste boli spokojná s našimi službami. Vaša spokojnosť je pre nás najväčšou odmenou. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Rýchlo doručené,tovar bol v pohode, veľká spokojnosť
Dobrý deň, ďakujeme Vám veľmi pekne za vašu pozitívnu recenziu! Sme radi, že ste boli spokojní s rýchlym doručením a kvalitou tovaru. Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste a tešíme sa, že ste si vybrali práve nás. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Výborný výber
Dobré ceny
Vážený zákazník, ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu! Sme veľmi radi, že ste boli spokojní s naším výberom a cenami. Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste, a preto sa snažíme poskytovať čo najlepšie informácie o priebehu objednávky. Budeme sa aj naďalej snažiť poskytovať kvalitné produkty a služby. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Važim si vas a budem vas odporúčať.
Zakúpené produkty:
Vážený zákazník, ďakujeme Vám za nádhernú spätnú väzbu! Sme veľmi radi, že ste boli s našimi službami spokojní. Vaša dôvera a odporúčania sú pre nás tou najväčšou odmenou. Aj naďalej sa budeme snažiť poskytovať najvyššiu kvalitu a profesionalitu. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Tovar aj s dopravou zaplatený vopred, teda prijatím objednávky skončila starostlivosť o zákazníka, nedodržaný termín doručenia, bez oznamu.
Vážený zákazník, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a úprimne nás mrzí, že Vaša skúsenosť s našou službou nebola podľa Vašich očakávaní. Rozumieme Vašej frustrácii a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Chceli by sme Vás uistiť, že dodanie tovaru a spokojnosť zákazníka sú pre nás prioritou. Termín doručenia, ktorý bol uvedený ako predpokladaný (31.12.), mal slúžiť ako orientačný a bohužiaľ došlo k oneskoreniu, za ktoré sa úprimne ospravedlňujeme. Vzhľadom na nepredvídané okolnosti sme nedokázali včas informovať o zmene tohto termínu. Vážime si, že ste nás na to upozornili, a bude to pre nás podnet na zlepšenie našich komunikačných procesov. Sme si vedomí, že včasná informácia o akejkoľvek zmene je kľúčová, a budeme pracovať na tom, aby sa podobné situácie v budúcnosti neopakovali. Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté problémy a ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi