Recenzie e-shopu Nabbi.sk
hodnotenia
Používateľské recenzie
Recenzia e-shopu
Škoda slov na túto stránku.Kvalita mínus bodov(skôr bod mrazu).Hviezdičky?A začo?Keby boli čierne,tak tých by ste odo mňa mali strašne veľa.
Zakúpené produkty:
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu, hoci nás mrzí, že vaša skúsenosť nebola pozitívna. Kvalita našich služieb je pre nás dôležitá a každá konštruktívna kritika nám pomáha posúvať sa vpred. Ak nám poskytnete viac detailov, radi sa tomu budeme venovať. S pozdravom nabbi
Recenzia e-shopu
Objednala som 2 kusy, na oboch rovnaké chyba, vyhýbali sa komunikácii. Miesto toho, že odpisujú na Heureke na všetky negatívne recenzie, mali by radšej odpisovať na emaily týkajúce sa reklamácií.
Dobrý deň, mrzí nás, že Vaša skúsenosť s komunikáciou s našou spoločnosťou nebola podľa očakávaní. Úprimne sa ospravedlňujeme za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré Vám to mohlo spôsobiť. Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a pomôže nám zlepšiť naše služby do budúcnosti. Ďakujeme za pochopenie a dôveru. S úctou, nabbi,s.r.o.
Recenzia e-shopu
Katastrofa,slečna nevedela,čo predáva, s čoho vzniklo nedorozumenie.
Dobrý deň, mrzí nás, že Vaša skúsenosť s komunikáciou s našou spoločnosťou nebola podľa očakávaní. Úprimne sa ospravedlňujeme za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré Vám to mohlo spôsobiť. Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a pomôže nám zlepšiť naše služby do budúcnosti. Ďakujeme za pochopenie a dôveru. S úctou, nabbi,s.r.o.
Recenzia e-shopu
So všetkým som spokojná.
Vadí mi, že objednaný tovar neprišiel naraz.
Zakúpené produkty:
Ďakujeme za Vašu recenziu. Veľmi si vážime Vašu spätnú väzbu a teší nás, že ste bola spokojná. S úctou nabbi,s.r.o.
Recenzia e-shopu
Zatiaľ sme sa gauča nedočkali, už je to 9 týždňov od objednávky..orientačný dátum uvedený v e-shope 4 týždne, keď som písala, tak aj odpovedali, že dodacia doba 6-8 týždňov, ale ani po 9 tžd. ho stále nemáme, písala som opäť pred 2 dňami, zatiaľ žiadna odpoveď.
Dobrý deň, mrzí nás, že vybavenie Vašej objednávky trvalo dlhšie, než je obvyklé. Úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti. Situáciu sme si dôkladne preverili a podnikneme kroky, aby sa podobné zdržania v budúcnosti neopakovali. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie. S úctou, nabbi.s.r.o.
Recenzia e-shopu
Pekne
Zakúpené produkty:
Ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu. Veľmi si vážime Vašu spätnú väzbu a teší nás, že ste bola spokojná. S úctou nabbi,s.r.o.
Recenzia e-shopu
Absolútne zlá komunikácia
Rozhodne neodporúčam
Vážený zákazník, mrzí nás, ak z našej strany došlo k nedorozumeniu alebo nejasnej komunikácii. Uvedomujeme si, aký dôležitý je jasný a profesionálny prístup, a ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Budeme sa snažiť, aby bol náš prístup v budúcnosti výrazne lepší. S úctou, nabbi,sr.o.
Recenzia e-shopu
Som veľmi spokojná
Všetko je OK
Ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu. Veľmi si vážime Vašu spätnú väzbu a teší nás, že ste bola spokojná. S úctou nabbi,s.r.o.
Recenzia e-shopu
Veľmi nešťastne vyriešili balenie produktu. Kreslo bolo zabalené v dvoch obaloch, pričom na tom vnútornom bolo centrofixkou niečo napísané takže, keď som sa ten obal snažila stiahnuť dole (inak to rozbaliť nešlo, aby som nepoškodila kreslo), tak sa mi celá čierna centrofixka obtlačila o látku kresla. Veľmi nešťastné riešenie, pre človeka, ktorý nemá šajnu, že je pod prvým obalom ďalší obal, na ktorom je niečo napísané. :-(
Ďakujeme, že ste nás upozornili na problém so zabalením tovaru. Mrzí nás, že balenie nespĺňalo očakávania, a úprimne sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti. Pripomienku berieme vážne a urobíme potrebné opatrenia, aby sme podobným situáciám v budúcnosti predišli. Ďakujeme za spätnú väzbu. S úctou nabbi,s.r.o.
Recenzia e-shopu
velmi dobra komunikacia
rychle dodanie
Zakúpené produkty:
Ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu. Veľmi si vážime Vašu spätnú väzbu a teší nás, že ste bola spokojná. S úctou nabbi,s.r.o.