Recenzie e-shopu Nabbi.sk
hodnotenia
Používateľské recenzie
Zákazníci najčastejšie spomínajú
- Rýchle doručenie (32%)
- Kvalitný tovar (13%)
- Dobrá komunikácia (11%)
- Dlhá dodacia lehota (15%)
- Poškodený alebo nekompletný tovar (13%)
- Slabá komunikácia (11%)
Recenzia e-shopu
Obchod veľmi ústretový, výborná komunikácia.
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, Ďakujeme Vám za Vašu skvelú recenziu! Sme veľmi radi, že ste boli s našimi službami spokojní. Naša snaha je vždy poskytovať kvalitnú a ústretovú komunikáciu, a je pre nás potešením, že ste to ocenili. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Tovar, ktorý majú označený akom skladom je na objednávku. skladové hospodárstvo tento e-shop nepozná.
Vážený zákazník, ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Radi by sme objasnili, že náš e-shop sa obnovuje v pravidelných intervaloch, a preto sa môže stať, že tovar označený ako „skladom“ sa medzičasom predá iným zákazníkom, ešte pred tým, ako vaša objednávka bola dokončená. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti a veríme, že nám aj napriek tomu dáte ďalšiu príležitosť. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. S úctou, nabbi
Recenzia e-shopu
Dobry obchod
Dobrý deň, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť náš obchod. Veľmi nás to teší, pretože spokojnosť zákazníkov je u nás na prvom mieste. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Skrinka nedošla hlavne, že posielate maily na ohodnotenie nedodaného produktu. Bola skladom a dodacia doba 11.12.2024. je 30.12. a nič. Objednávku som zrušila. Objednávka bola na dobierku, nie okamžitou platbou lebo by som zúrila viac.
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, vážená zákazníčka, veľmi nás vzniknutá situácia mrzí, žiaľ, mali sme technický problém s objednávkami. Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať. Veľmi sa ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Komoda je pekná len bohužiaľ nesedia sufliky
Dobrý deň, Ďakujeme, že ste sa s nami podelili o Vašu skúsenosť. Sme radi, že sa Vám komoda páči, no mrzí nás, že ste mali problém s posadením šuflíkov. Tento problém nie je bežný a veľmi nás to mrzí. Pre riešenie tejto situácie Vás žiadame, aby ste vyplnili reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej webovej stránke, alebo nás priamo kontaktovali na našu zákaznícku podporu. Na základe poskytnutých informácií sa pokúsime nájsť čo najrýchlejšie a najvhodnejšie riešenie. Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu. S pozdravom, Tím NABBI
Recenzia e-shopu
Tovar prišiel poškodený, s chýbajúcim spojovacím materiálom!
Dobrý deň, Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že tovar dorazil poškodený a chýbal spojovací materiál. Radi by sme túto situáciu čo najskôr vyriešili k vašej spokojnosti. Pre riešenie reklamácie vás prosíme, aby ste vyplnili náš reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej webovej stránke. Alternatívne nás môžete kontaktovať priamo na našom zákazníckom servise, kde vám radi pomôžeme s ďalším postupom. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou, a preto sa postaráme o promptné vybavenie vašej reklamácie. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Cele ohnisko vazilo asi 100-200g, asi z alobalu, podvod
Vážený zákazník, ďakujeme za Vašu recenziu. Je nám ľúto, že ste mali negatívnu skúsenosť. Chceli by sme Vás uistiť, že tovar bol dodaný správne a v súlade s Vašou objednávkou. Informácia o hmotnosti produktu je jednoznačne uvedená na našej internetovej stránke v popise výrobku. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete viac informácií, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Kvalita.super cena.rychle doručenie.
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, vážená zákazníčka, v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Veľmi nás teší, že ste spokojná s kvalitou, cenou a rýchlym doručením tovaru. Spokojnosť zákazníkov je pre nás na prvom mieste. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
otrasná komunikácia, niet kto ani zavolať, že majú problém s objednávkou a nebude načas doručená, ak vôbec.... doteraz neviem či mám objednávku ešte čakať ....
Dobrý deň, úprimne nás mrzí, že ste mali takúto negatívnu skúsenosť s našimi službami. Ospravedlňujeme sa za nesprávnu komunikáciu a za to, že sme Vás neinformovali o problémoch s Vašou objednávkou. Rozumieme, že nevedomosť o stave objednávky je veľmi frustrujúca, a to rozhodne neodráža štandardy, ktoré si u nás želáme. Vaša objednávka je pre nás stále prioritou a okamžite sa na ňu pozrieme. Uisťujeme Vás, že sa pokúsime o čo najrýchlejšie doručenie a okamžite Vás budeme informovať o aktuálnom stave. Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Dobra kvalita
Zakúpené produkty:
Dobrý deň, vážená zákazníčka, v prvom rade Vám chceme poďakovať za pozitívnu recenziu. Veľmi nás teší, že ste spokojná s kvalitou nášho tovaru. Spokojnosť zákazníkov je u nás na prvom mieste. Tešíme sa na Váš ďalší nákup a prajeme pekný deň. S pozdravom, nabbi