Recenzia e-shopu
Kvalita, spokojnosť
Dlhá čakacia doba na vyskladnenie
Stiahnuté z Heureky
Internetový obchod s bohatým sortiment obkladov a dlažieb popredných európskych výrobcov. Už od roku 2008 sa zaoberáme veľkoobchodným a maloobchodným predajom keramických a gresových obkladov a dlažieb pre interiér aj exteriér. Obchod disponuje veľkým výberom produktov priamo na sklade a pre zákazníkov ponúka aj kamenný showroom so vzorkami pre osobnú návštevu.
Webová stránka:https://www.kachlickovo.sk/
Zákazníci najčastejšie spomínajú
Recenzia e-shopu
Kvalita, spokojnosť
Dlhá čakacia doba na vyskladnenie
Stiahnuté z Heureky
Pekný deň, Laci, ďakujeme Vám za nákup v našom obchode a eshope Kachličkovo.sk. Sme radi, že ste si nás vybrali a našli u nás kachličky, ktoré sa Vám páčili. Rovnako tak ďakujeme aj za Vaše hodnotenie tu na Heureke, 5 hviezdičiek, spokojnosť a odporúčanie pre ostatných zákazníkov si veľmi vážime. Tak, ako aj v prípade ostatných recenzií, aj v tomto prípade nás každé hodnotenie teší a to aj v prípade, že zákazník nás chce nielen pochváliť, ale má aj nejakú konkrétnu pripomienku. Pokiaľ ide o vyskladnenie, v tomto prípade sa snažíme mať čo najkratšie čakacie doby, nie vždy je to však iba v našich rukách. Občas sa môže stať, že nárazovo je potrebné vyskladniť väčší objem tovaru, prípadne je v rovnaký čas väčší počet záujemcov. Snažíme sa každému vyhovieť v čo najväčšej miere v rámci našich možností :-) Sme radi, že ani trocha dlhšia čakacia doba Vás neodradila a do budúcnosti sa budeme snažiť vychádzať klientom v ústrety ešte viac. Vždy robíme maximum pre spokojnosť a čo najlepší zákaznícky servis. Ak by ste aj v budúcnosti potrebovali kvalitné obklady či dlažby, veľmi radi Vám znova pomôžeme! Všetko dobré Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Veľká ochota a ústretovosť pracovníčky pri reklamácii viedla k našej spokojnosti.
Stiahnuté z Heureky
Srdečne pozdravujeme z Kachličkova! Sme radi, že ste si nás vybrali pre nákup obkladov a dlažieb a rovnako tak ďakujeme aj za túto recenziu. Každé jedno ohodnotenie zo strany zákazníkov je pre nás dôležité, či už ako spätná väzba, alebo v prípade pozitívnej skúsenosti aj ako pochvala a povzbudenie do ďalšej práce :-) Práve spätná väzba od našich zákazníkov nám pomáha pri zlepšovaní zákazníckych služieb a neustálom skvalitňovaní servisu. To sa týka aj vybavovania reklamácií, najmä pokiaľ prídu nejaké kachličky poškodené. Bohužiaľ, občas sa to stáva, cesta od výrobcu do nášho skladu a aj preprava doručovacou službou k zákazníkovi sú náročné z pohľadu udržania 100 % bezpečnosti každej jednej dlaždice či obkladačky. Všetky podobné prípady vieme rýchlo vyriešiť, stačí nám len poslať odfotené poškodenie a obratom zasielame nové kachličky zákazníkovi :-) Veľká vďaka za Vaše pozitívne hodnotenie nášho obchodu a želáme všetko dobré! S pozdravom Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
velmi dobra komunikacia a spolupraca
Stiahnuté z Heureky
Pekný deň, Veronika :-) veľká vďaka za Vašu pozitívnu recenziu, potešila nás, povzbudila a zlepšila nám deň! Sme radi, že ste sa rozhodli pre nákup v našom eshope Kachličkovo.sk, kde sme za posledné týždne rozšírili sortiment o nové kolekcie a naskladnili ďalšie nové obklady a dlažby. Teší nás, že ste u nás našla to, čo ste potrebovala a všetko prebehlo bez akýchkoľvek problémov. Vážime si tiež Váš čas, ktorý ste venovala napísaniu tejto recenzie, rovnako tak nás potešilo aj ohodnotenie nášho obchodu 5 hviezdičkami a odporúčanie značky aj pre ostatných zákazníkov. Sme radi, že sa Vám páčil náš zákaznícky servis, na jeho kvalite si dávame záležať a za posledné roky sme aj vďaka takýmto recenziám a hodnoteniam zlepšili služby pre všetkých klientov :-) Ak by ste potrebovali v budúcnosti obklady či dlažby, návrh kúpeľne alebo poradiť pri výbere, sme tu pre Vás. Môžete nás navštíviť osobne v našom showroome, napísať mail alebo zavolať - sme Vám k dispozícii! S pozdravom Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Otváracie hodiny predajne nie sú dostupné pre väčšinu pracujúcich.
Stiahnuté z Heureky
Zdravím a prajem krásny deň, hneď na úvod mi dovoľte sa Vám poďakovať v mene Kachličkova za to, že ste si našli čas na ohodnotenie nášho obchodu. Každá jedna recenzia je pre nás cenná a vážime si ju, na každú sa zároveň snažíme odpovedať a v prípade, ak prišlo k nejakým ťažkostiam, snažíme sa ich odkomunikovať a nájsť riešenie. Pokiaľ ide o konkrétne o Vašu recenziu, som rád za pozitívne hodnotenie. Uvedomujeme si, že otváracie hodiny našej kamennej predajne nemusia vyhovovať každému, ale ide o štandardnú dobu v prípade predajní dlažieb či obkladov. Nie sme "hobby market", ktorý má otvorené od skorého rána až do neskorého večera, to bohužiaľ nie je v našich silách. Mrzí ma preto, že sme Vás v tomto na 100 % nedokázali uspokojiť. Na druhú stranu, snažíme sa našim zákazníkom vyjsť čo najviac v ústrety. 24 hodín denne je k dispozícii eshop, ak je potrebná nejaká konzultácia, vieme to riešiť telefonicky aj mailom, na všetky otázky a dotazy radi odpovieme. V čase pandémie nebol problém nafotiť konkrétne kachličky a konzultovať technické záležitosti do detailov aj online alebo telefonicky. Pre zákazníkov sme sa tak snažili nájsť čo najlepší model a v tom chceme pokračovať aj naďalej :-) Pevne verím, že s kvalitou nášho tovaru ste bola spokojná a ak by ste aj v budúcnosti hľadala obklady či dlažby, sme Vám plne k dispozícii :-) S úctou Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
výborná komunikácia, ochota...rychle dorucenie
Stiahnuté z Heureky
Krásny deň, Monika! Veľká vďaka za Vašu recenziu tu, na Heureke, rovnako tak Vám ďakujeme aj za to, že ste si pre nákup vybrali náš obchod. Dovoľte mi v mene všetkých kolegýň a kolegov z Kachličkova pozdraviť Vás a odpovedať na Vaše slová :-) Hneď na úvod chcem povedať, že každá recenzia nás poteší, o to viac, ak obsahuje aj pochvalu a milé slová na našu adresu. Vážime si, že ste si našla čas a napísala ju, v dnešnej uponáhľanej dobe je to niečo, čo veľmi oceňujeme! Rovnako tak nás teší, že ste nám dala 5 hviezdičiek, 100 % ohodnotenie a odporúčate náš obchod aj ostatných návštevníkom portálu. Je to pre nás záväzok, aby sme ani budúcich klientov nesklamali a ponúkli im čo najlepší servis. Ten sa týka tak Vami spomínanej komunikácie a osobného prístupu, ako aj širokých skladových zásob a bezproblémovej logistiky. Platí to pre osobný odber v našom sklade, ako aj pre doručenie kuriérom na adresu v prípade nákupu z eshopu :-) Budem osobne veľmi rád, ak sa na Kachličkovo obrátite aj v budúcnosti, sme tu pre Vás a budeme sa Vám snažiť znova pomôcť, či už pôjde o obklad, dlažbu, mozaiku alebo iné kachličky! S pozdravom Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Spokojný
Stiahnuté z Heureky
Pozdravujeme z Kachličkova :-) Hneď na úvod Vám ďakujeme, že ste si vybrali náš obchod a sme radi, že ste boli s nákupom spokojný. Vážime si aj to, že ste si našli čas na napísanie recenzie na Heureku a dali nám 5 hviezdičiek. Pochvala nás vždy poteší, takže sme radi za všetky povzbudivé slová. Hoci ste do recenzie nepridali obšírnejšie komentáre, radi by sme reagovali na rýchlosť doručenia, ktorá je výsledkom dlhodobého zlepšovania logistiky a starostlivosti o zákazníkov. Snažíme sa, aby každý, kto si objedná u nás kachličky cez eshop, mal svoj tovar doma čo najskôr. Spomínané 3 dni doručenia sú výsledkom toho, že sa snažíme mať čo najväčšie skladové zásoby a vybavovať objednávky ihneď, ako sa dá. Sme radi, že Vám tovar prišiel rýchlo a v poriadku :-) Ak by ste aj v budúcnosti potrebovali nejaké obklady alebo dlažby, pokojne sa na nás obráťte. Náš eshop, ale aj kamenný showroom, sú Vám k dispozícii a veľmi radi Vám poradíme, či už s výberom alebo aj s 3D vizualizáciou! Všetko dobré Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Sú milí a ochotní.
Stiahnuté z Heureky
Pekný deň, dovoľte mi, aby som sa Vám v mene celého Kachličkova veľmi pekne poďakoval za Vašu recenziu, pochvalu som odovzdal kolegyniam aj kolegom v obchode a tiež v sklade :-) Vážime si každý jeden komentár, každú jednu recenziu, každé jedno hodnotenie, lebo nám dávajú potrebnú a dôležitú spätnú väzbu. To isté platí aj v tomto prípade a som rád nielen preto, že máme o jedného spokojného zákazníka viac, ale aj kvôli tomu, že ste sa o svoje skúsenosti s obchodom podelili verejne. Veľká vďaka za slová pochvaly, sme radi, že ste ocenili našu ochotu a zákaznícky prístup, snažíme sa, aby sme čo najviac vyšli v ústrety každému zákazníkovi :-) Pevne dúfam, že sa na nás obrátite aj nabudúce, veľmi radi Vám znova pomôžeme. Využiť môžete online nákup v našom eshope, ak by ste si chceli pozrieť kachličky osobne, rovnako radi Vás privítame v našom showroome! Všetko dobré Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Profesionálny prístup, záujem o klienta.
Stiahnuté z Heureky
Zdravíme z Kachličkova, Erika! Veľká vďaka za Vaše povzbudivé slová a podporu v podobe tejto recenzie. Veľmi si vážime, že ste sa rozhodla pre nákup v našom obchode, no ešte viac nás potešila Vaša recenzia a komentár :-) 100 % hodnotenie, 5 hviezdičiek a odporúčanie ostatným užívateľom Heureky sú naozaj vzpruha! Sme radi, že oceňujete náš profesionálny prístup a zákaznícke služby, presne na tom si aj dávame záležať. Za posledné roky sme vo firme rozšírili nielen sortiment a zlepšili logistiku, vďaka čomu dokážeme riešiť dodávku rýchlejšie a efektívne, ale zamerali sme sa aj na zlepšenie zákazníckej podpory. Výsledkom je lepšia komunikácia, operatívnejšie riešenie možných komplikácií a lepší proces nákupu z pohľadu zákazníkov. Pochvala je pre nás samozrejme aj záväzkom do budúcnosti a spravíme všetko pre to, aby ste boli spokojná aj nabudúce. Ak budete čokoľvek z obkladov či dlažieb potrebovať, pokojne nás znova navštívte! S pozdravom Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Obchod veľmi rýchlo reaguje na objednávku. Personál príjemne komunikuje so zákazníkom. Objednávala som viackrát a vždy veľká spokojnosť.
Stiahnuté z Heureky
Pekný deň, Soňa, vďaka za Váš nákup u nás, sme radi a potešili ste nás, že ste si vybrali práve náš eshop :-) Vážime si aj čas, ktorý ste venovala na napísanie tejto recenzie. Je to skvelá pomoc nielen pre našich budúcich zákazníkov, ale aj výborná spätná väzba pre náš obchod. 5 hviezdičiek, odporúčanie a 100 % hodnotenie nás potešili, no ešte väčšiu radosť nám spravil komentár, ktorý ste pripojila k tomuto hodnoteniu. Sme radi, že u nás nakupujete opakovane, budeme sa snažiť aj nabudúce splniť predstavu o zákazníckych službách tak, aby ste boli znova spokojná. Spomínané plusy, najmä pokiaľ ide o komunikáciu, zákaznícke služby a bezproblémové vybavenie objednávky, sú veci, na ktorých pracujeme už dlhodobo. Práve klientskym servisom a individuálnym prístupom s maximálnou mierou profesionality sa snažíme odlíšiť od konkurencie. Som rád, že sa nám to dlhodobo darí a tiež ma teší, že ste práve toto vyzdvihla vo svojej recenzii :-) Ešte raz vďaka a veľmi radi Vám pomôžeme s obkladmi a dlažbou aj nabudúce! S pozdravom Róbert Potoma
Recenzia e-shopu
Napriek tomu že som objednávku zrušil (pre mňa neskorý termín dodania), obchod sa správal korektne a včas ma upozornil na oneskorenú dodávku objednaného tovaru.
Komunikácia so zákazníkom
Ústretový prístup
Nesprávny termín dodania na e-shope
Stiahnuté z Heureky
Pekný deň, Lukáš, dovoľte, aby som reagoval na Vašu recenziu v mene nášho obchodu Kachličkovo.sk :-) V prvom rade sa Vám chcem poďakovať za korektne napísané hodnotenie a vážim si, že ste nám aj napriek zrušenej objednávke dali pozitívnu recenziu, veľmi si to vo firme ceníme! Pre ostatných zákazníkov a potenciálnych klientov by som chcel pre dovysvetlenie situácie pridať naše stanovisko. V tomto konkrétnom prípade išlo o tovar na objednávku, ktorého výroba sa zdržala priamo vo fabrike u výrobcu. Pôvodne to vyzeralo, že sa výroba znova naplno rozbehne a stihneme uspokojiť nároky zákazníka, nakoniec však prišlo ku komplikáciám. Nejdeme sa samozrejme na nič vyhovárať, v tejto dobe však bohužiaľ môžu prísť okolnosti, ktoré nevieme ovplyvniť ani my ako obchod a ani producent v materskej fabrike. Tak, ako aj v iných odvetviách, aj v prípade výroby obkladov a dlažieb sa z času na čas vyskytnú ťažkosti s dodávkou materiálov pre výrobu, sú problémy s energiami a ešte stále do procesov výroby vstupuje aj situácia s COVID-om, ktorá ovplyvňuje najmä ľudskú silu. Napriek tomu, absolútne drvivú väčšinu tovaru dodávame včas, vrátane tovaru vyrábané na objednávku. V tomto prípade tak šlo o výnimku, ktorá potvrdzuje pravidlo :-) Na záver by som ešte rád dodal, že momentálne máme na sklade voľných 70 tisíc m2 kachličiek a naše skladové zásoby sú pravidelne dopĺňané. Fungujeme na 100 % a robíme všetko pre to, aby sme uspokojili dopyt zákazníkov. Pevne verím, že takéto prípady budú naozaj ojedinelé a ak nastanú, vyriešime ich k úplnej spokojnosti klienta. Prajem všetko dobré a budem rád, ak sa na nás obrátite nabudúce, som si istý, že budete spokojný :-) S pozdravom Róbert Potoma