Recenzia e-shopu
velmi dlha cakacia doba
slaba komunikacia
Zákazníci najčastejšie spomínajú
Recenzia e-shopu
velmi dlha cakacia doba
slaba komunikacia
Dobrý deň, vedeli by ste nám prezradiť o akú objednávku sa jedná? Na koľko ste nás nekontaktovali ohľadom jej omeškania a nevieme sa k tomu vyjadriť, kedže sme nevedeli o existujúcom probléme. Naša zákaznícka podpora vždy promptne rieši tento typ problémov. Ďakujeme za pochopenie S pozdravom Daniel
Recenzia e-shopu
Bola som veľmi spokojná, ešte mi aj pomohli naložiť do auta. Ďakujem
Stiahnuté z Heureky
Recenzia e-shopu
Veľmi dobrý prístup. Odporúčam
rychle dodanie
Stiahnuté z Heureky
Recenzia e-shopu
Celkovu skusenost s obchodom catalina hodnotim pozitivne. Tovar som mal pripraveny na vyzdvihnutie na druhy den pricom komunikacia s obchodom bola na velmi dobrej urovni. Tovar po zlozeni vyzera kvalitny, dufam ze nebudu ziadne problemy. Urcite odporucam.
Recenzia e-shopu
Dodanie na čas.
Najväčšou nevýhodou tohto doručenia, bol pán kuriér. Prišiel pán, ktorý na mňa začal po Poľsky zvyšovať hlas, že prečo som nezdvihla telefón. Potom ako sa ukľudnil, mi začal objednaný tovar (komodu) hádzať do kufra auta. Keď píšem hádzať, tak myslím že ju skutočne hádzal. Napriek tomu som sa mu poďakovala, že bol ochotný mi s tým aspoň pomôcť. No potom prišlo na rad platenie .. pán kurier si odo mňa vypýtal sumu s tým, že mi mal vydať späť 22 eur. Podal mi do ruky 20 eur a ďalej nič. Hovorím mu že ešte dve eurá (keby mal lepší prístup, kašlem na to a nechám mu tringelt, ale tento pán si ho teda naozaj nezaslúžil) na moju žiadosť o to, aby mi vydal plnú sumu mi povedal "nemám .. dovidenia" .. vravím mu že tie dve eurá si prosím späť .. odpoveď "povedal som .. nemám .. dovi" .. sadol do auta a odišiel preč. Toto bola moja najhoršia skúsenosť s kuriérom akú som zažila. Nehovorím, že toto je chyba obchodu ktorý tovar odosielal, ale chcem aby ľudia vedeli aj o takýchto veciach.
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, nerozumieme Vašej recenzii nakoľko my nemáme Poľských kuriérov takže ste si museli pomýliť e-shop. Preto Vás žiadame zmazanie tejto nepravdivej recenzie nakoľko sa určite nejedná o náš e-shop. Ďakujem.
Recenzia e-shopu
Obchod by mohol pravidelne informovat zakaznika kde je objednavka, ak ked nevedia, mohli by napisat ze vydrzte, nezabudli sme, pockajte prosim bla bla ale aspon nieco, nie aby som ja furt rozmyslal kolko to uz je a dojde to vobec? Cakat vyse mesiaca je v dnesnej dobe ozaj vela. co to ide z australie na somarovi?
cena
vyber tovaru
velmi dlha cakacia doba
slaba komunikacia
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, vedeli by ste nám prezradiť o akú objednávku sa jedná? Na koľko ste nás nekontaktovali ohľadom jej omeškania a nevieme sa k tomu vyjadriť, kedže sme nevedeli o existujúcom probléme. Naša zákaznícka podpora vždy promptne rieši tento typ problémov. Ďakujeme za pochopenie S pozdravom Daniel
Recenzia e-shopu
Bol doručený iný tovar. Objednaná DAYSI, doručená SANAYI. NA vlastné náklady doručiť naspäť. Pre ich chybu. Už nikdy od tejto firmy nič neobjednam. Arogancia, chýbajú nožičky pod komodu, vraj mi ich do pošlú. Tak kde boli pri objednávke?
Dobrý deň, mrzí nás Vaša reakcia ale, komoda bola doručená správne pretože výrobca ma svoje názvy a my máme svoje vlastné názvy. Nožičky bohužiaľ stratili kuriéri načo sme Vám hneď objednali nové ktoré sme Vám do týždňa aj poslali. Keď sme Vám volali všetko sme si vysvetlili a nebol žiadny problém tak nerozumieme Vašej recenzii.
Recenzia e-shopu
Objednala som si skriňu ale bola na 3 miestach poškodená , ani kus otrhnuteho sa nenašlo a dosky boli poškriabané …
Recenzia e-shopu
Prvý krát som u vás nakupovala, bola som maximálne spokojná s tovarom, dúfam, že vaše služby využijem i v budúcnosti. Ďakujem a prajem pekný deň.
Dobrý deň, ďakujeme pekne.
Recenzia e-shopu
Velmi su ochotny vo vsetkom mi pomohli farba latky,fotky, a do konca aj video mi spravili ako vyzeraju na dennom svetle latky
Dobrý deň, ďakujeme pekne.