Recenzie e-shopu Nabbi.sk
hodnotenia
Používateľské recenzie
Zákazníci najčastejšie spomínajú
- Rýchle doručenie (32%)
- Kvalitný tovar (13%)
- Dobrá komunikácia (11%)
- Dlhá dodacia lehota (15%)
- Poškodený alebo nekompletný tovar (13%)
- Slabá komunikácia (11%)
Recenzia e-shopu
Super
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Teší nás, že ste s našimi službami spokojný. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás prioritou. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
oproti konkurencii kde je dlhá napr. dvoj mesačná dodacia lehota "sconto nábytok " je Nabbi super :) doprava v nabbi je spoľahlivá tovar bol bez poškodenia doprava v nabbi je lacná oproti napr sconta kdepýtajú aj 30 € za dopravu a dovezú vam tovar za dva mesiace :( a este si musite prepravcovi doplatit 22 € za vynesenie :( nabbi je super preprava je lacná doručenie je rýchle a spoľahlivé
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Robíme všetko preto, aby bol náš zákazník spokojný. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Spokojnost
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Teší nás, že ste s našimi službami spokojný. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás prioritou. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Veľmi dobre
Zakúpené produkty:
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Robíme všetko preto, aby bol náš zákazník spokojný. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Tovar nedodajú v termíne ako je určený dnes som ho mala dostať dňa 24.07.1979. Keď tam zavoláte a pýtate sa na objednávku ktorá má byť doručená v ten deň ako sa informujete .Povedia Vám nepríde až dalšom mesiaci. Potom tvrdia,že som bola informovaná telefonicky nebola som ani mailom.Keď som sa pýtala kedy volali a akého čísla pani mi povedala číslo aj dátum ešte raz som jej opakovala nevolali mi ani ma neinformovali na mail. Keby informovali tak viem,že tovar nepríde a ani som nebola informovaná kedy vlastne pride o mesiac ale mesiac má aj dni. Toto nie je pekne klamať zákazníka ktorý tiež pracujú a kvôli tomu si musia brať voľno aby mohli prevziať tovar a tovar nepríde. Ďakujem za prejavenú ochotu
Zakúpené produkty:
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
trochu drahé na tú kvalitu
Zakúpené produkty:
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Pre riešenie tejto situácie by sme Vás chceli poprosiť aby ste sa obrátili na naše zákaznícke centrum a kolegyne z reklamačného oddelenia sa budú snažiť čo najrýchlejšie nájsť vhodné riešenie. Poprosíme vyplniť reklamačný formulár na našej stránke: https://nabbi.sk/reklamacny-formular Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi.
Recenzia e-shopu
dobrá cena
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Teší nás, že ste s našimi službami spokojný. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás prioritou. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Prvý a posledný krát
Tovar ktorý mal byt skladom,nebol vôbec ma písomne neupozornili,že objednávku stornovali
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Niekoľkokrát sme sa Vám snažili telefonicky dovolať o nedostupnosti tovaru, žiaľ bezúspešne. Následne bola Vaša objednávka stornovaná. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Obchod má dobrý sortiment tovaru. A tiež ceny. Nakupovala som tam prvý krát.
Komunikácia obchodu slabá. Na otázku či je možné platiť pri dodaní tovaru kartou, vôbec nereagovali, ani jedinou holou vetou. Pre zákazníkov z maličkej obce je to dôležité, nakoľko pre hotovosť treba cestovať do mesta niekoľko desiatok km, čo zaberie čas a peniaze navyše. Trocha empatie voči zákazníkom by obchodu nezaškodilo. Keď zaslali vopred elektronickú faktúru, mohli pridať aj vetu o možnosti platby kartou.
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Tovar je poskodeny,, pisala som mail, nikto samozrejme neodpoveda
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Pri najbližšej ceste Vaším smerom uskutočníme výmenu poškodeného tovaru. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi