Recenzie e-shopu Nabbi.sk
hodnotenia
Používateľské recenzie
Zákazníci najčastejšie spomínajú
- Rýchle doručenie (32%)
- Kvalitný tovar (13%)
- Dobrá komunikácia (11%)
- Dlhá dodacia lehota (15%)
- Poškodený alebo nekompletný tovar (13%)
- Slabá komunikácia (11%)
Recenzia e-shopu
Objednany tovar dosiel nekompletny. Objednali sme postel ktora dosla bez srub,navodu a noziciek. Zadna cast postele dosla poskodena. Vybavit reklamaciu nadludsky vykon. Natahovali to skoro mesiac, nakoniec po natahovani a cakani nahradnych dielov po skoro mesiaci teda napisali prvo ci nechceme zlavovy kupon na dalsi nakup miesto poskodenej casti (tak som napisala ze po tejto skusenosti uz od nich nikdy nemienim nakupovat) tak nakoniec ze im ju mame vratit. Ok, cakalo sa kedy kurier vyzdvihne... Napisali ze hned po prijati na sklad nam poslu peniaze ktore stale neprisli. Cakam uz max do pondelka ak nepridu idem to riesit s policiou nakolko uz ani nekomunikuju!! Uz som podala podnet aj na soi. Neodporucam!!
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Tovar mi bol dodaný poškodený - 1 polička prelomená a úplne nepoužiteľná, ďalšie diely poškodené v rohoch alebo na hranách. Pred vystavením objednávky som si zabudla pozrieť recenzie na firmu nabbi a žiaľ negatívne skúsenosti iných kupujúcich sa potvrdili. V nabbi som objednávala 1.krát a už nikdy viacej nebudem.
Tovar mi bol dodaný poškodený.
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať. Veríme, že spoločne môžeme nájsť uspokojivé riešenie a obnoviť dôveru, ktorú ste do nás vložili. Vašu reklamáciu sme zadali dodávateľovi, o jej vyriešení Vás budeme informovať. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Ste super spoločnosť, až som volala susedov ako pekne ste mi zabalili pletene taburetky ,snehuliak z prianím Šťastné a veselé zo s majlikom ešte, viete to je pre mamku na 50 tku tak bude mať čo rozkazovať, ďakujem ešte raz
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Robíme všetko preto, aby bol náš zákazník spokojný. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Som spokojná
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Teší nás, že ste s našim tovarom spokojný. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás prioritou. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Som sklamana kedze som si chcela v buducnosti objednat nabytok ale este to zvazim
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že sme nedoručili objednávku tak, ako bolo uvedené. Vaša objednávka bola od nás odoslaná a bude Vám doručená v najbližších dňoch. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Tovar bol doručený do 2 týždňov a úplne v poriadku.
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Teší nás, že ste s našim tovarom spokojný. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás prioritou. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Poškodený tovar nedalo sa poskladať
Poškodený tovar
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Pre riešenie tejto situácie by sme Vás chceli poprosiť aby ste sa obrátili na naše zákaznícke centrum a kolegyne z reklamačného oddelenia sa budú snažiť čo najrýchlejšie nájsť vhodné riešenie. Poprosíme vyplniť reklamačný formulár na našej stránke: https://nabbi.sk/reklamacny-formular Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi.
Recenzia e-shopu
Tovar nedošiel
Zakúpené produkty:
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že sme nedoručili objednávku tak, ako bolo uvedené. Vaša objednávka bola dnes od nás odoslaná a bude Vám doručená v najbližších dňoch. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
termín dodávky im nič nevraví...!!!!
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať. Vašu objednávku pripravujeme na odoslanie a v najbližších dňoch bude od nás odoslaná. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Doručenie tovaru sa zvýšilo na 12 dní
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Ako ste boli e-mailom informovaný, momentálne v našom sklade prebieha inventúra a dôjde k miernemu oneskoreniu dodania zásielok. Urobíme všetko preto, aby sme Vám Vašu objednávku po skončení inventúry odoslali čím skôr. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi