Veľmi nešťastne vyriešili balenie produktu. Kreslo bolo zabalené v dvoch obaloch, pričom na tom vnútornom bolo centrofixkou niečo napísané takže, keď som sa ten obal snažila stiahnuť dole (inak to rozbaliť nešlo, aby som nepoškodila kreslo), tak sa mi celá čierna centrofixka obtlačila o látku kresla. Veľmi nešťastné riešenie, pre človeka, ktorý nemá šajnu, že je pod prvým obalom ďalší obal, na ktorom je niečo napísané. :-(
Ďakujeme, že ste nás upozornili na problém so zabalením tovaru. Mrzí nás, že balenie nespĺňalo očakávania, a úprimne sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti. Pripomienku berieme vážne a urobíme potrebné opatrenia, aby sme podobným situáciám v budúcnosti predišli.
Ďakujeme za spätnú väzbu.
S úctou
nabbi,s.r.o.
Ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu.
Veľmi si vážime Vašu spätnú väzbu a teší nás, že ste bola spokojná.
S úctou
nabbi,s.r.o.
Spokojný používateľ
Recenzia e-shopu
Prijatelne ceny oproti inym obchodom, krasny nabytok v zmysle pomer/kvalita/cena...Rychla dodacia doba, vsetko dorazilo vporiadku (aj zrkadlo). Som spokojna, urcite budem v nabbi nakupovat znova, obchod odporucam.
Dobrý deň,
ďakujeme veľmi pekne za Vašu pozitívnu recenziu!
Sme veľmi radi, že ste spokojná s našimi cenami, kvalitou nábytku a rýchlosťou dodávky. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou a tešíme sa, že ste si našli čas zdieľať svoju skúsenosť.
Budeme sa tešiť na Vaše ďalšie nákupy.
S pozdravom, nabbi
Neprihlásený používateľ
Recenzia e-shopu
Neodporúčam.
Po troch mesiacoch zistili, že výrobca už tovar nedodáva. Veľmi zlá vizitka predajcu, takže Nabbi absolútne nespoľahlivý predajca. Takúto vec by mali dať zákazníkovi vedieť hneď, a nie po troch mesiacoch čakania...
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. O zmene dostupnosti tovaru sme Vás informovali po mesiaci od objednávky, čo bolo v rámci pôvodne stanoveného termínu na vybavenie objednávky.
Ospravedlňujeme sa, ak Vám táto situácia spôsobila nepríjemnosti.
Aj keď sa snažíme o čo najrýchlejšie spracovanie objednávok, občas sa vyskytnú nepredvídateľné zmeny zo strany výrobcov, ktoré môžu ovplyvniť dostupnosť produktov. Veríme, že v budúcnosti budeme schopní ešte viac zlepšiť našu komunikáciu a predísť podobným situáciám.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom, nabbi
Neprihlásený používateľ
Recenzia e-shopu
V deň doručenia mi prišiel iba časť tovaru (jedna časť postele) s tým, že druhý balik najskôr nevedeli najst a neskôr sa zistilo, že ho ani nevyskladnili zo skladu. Komunikácia so zákazníckou linkou bola tiež katastrofa, neprofesionálne, nepripravené odpovedať na otázky.. Nakoniec mi navrhli alternatívu, že mi bude druha časť doručená o 4 dni neskôr (spadal tam vikend), s čím som logicky nesúhlasila, nakoľko som si kupovala posteľ celú a naraz jednou platbou a nie na splátky aby mi bola doručovana po častiach. Finále bolo tiež top.. pani na zákazníckej linke mi povedala že v sobotu doobeda príde kuriér. To, že sme celý deň čakali doma na kuriéra nebudem ani spomínať, ale nakoniec prišiel o pól 7 večer.. nikdy viac!
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Rozumieme, že doručenie neprebehlo podľa očakávaní, a ľutujeme, že to ovplyvnilo Vaše skúsenosti. Situáciu sme riešili urgentne a v rámci možností sme sa snažili zabezpečiť čo najrýchlejšie vyriešenie. Chceli by sme tiež zdôrazniť, že nemáme pripravené štandardné odpovede na každú konkrétnu situáciu, no vždy sa snažíme reagovať promptne a prispôsobiť sa potrebám našich zákazníkov.
Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu skvelú recenziu!
Sme radi, že všetko prebehlo v poriadku a že ste boli spokojná s rýchlym doručením.
Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste.
Tešíme sa na Váš ďalší nákup.
S pozdravom, nabbi
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu krásnu recenziu!
Teší nás, že ste boli spokojná s našimi službami a že sme Vás dostatočne informovali počas celého procesu.
Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a sme radi, že sme naplnili Vaše očakávania.
Tešíme sa na Váš ďalší nákup.
S pozdravom, nabbi
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu!
Sme radi, že ste boli s našimi službami spokojný.
Vaša spokojnosť je pre nás najväčšou odmenou.
Tešíme sa na Váš ďalší nákup.
S pozdravom, nabbi
Neprihlásený používateľ
Recenzia e-shopu
Skrinka nám prišla pred 61 dňami. Dvierka boli poškodené, tak sme ich reklamovali a žiadali sme výmenu poškodeného tovaru. Prišiel mam email že súhlasia s reklamáciou a ospravedlňujú sa. O mesiac prišiel email, že naša reklamácia je vybavená a tovar je zaslaný. Keď tovar neprišiel do 2 týždňov. Napísali sme jeden, druhý email a nikto sa nám neozval, neodpísal. Tak sme zavolali na infolinku, kde nám oznámili, že dvere im prišli znova poškodené. A že nám teda pošlú nové. Zatiaľ nič nemáme.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.
Veľmi nás mrzí, že ste museli čakať dlhšie, než bolo očakávané, a že komunikácia nebola dostatočná.
Sme si vedomí toho, že v tomto prípade sme nesplnili Vaše očakávania a urobíme všetko preto, aby sme situáciu vyriešili čo najskôr.
Ihneď sa budeme zaoberať Vaším prípadom a urobíme všetko pre to, aby Vám nový tovar bol doručený čo najskôr. Našim cieľom je poskytovať kvalitné produkty a služby, a preto sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom, nabbi
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu skvelú recenziu!
Teší nás, že tovar bol doručený včas a v poriadku.
Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a sme radi, že všetko prebehlo bez problémov.
Tešíme sa na Váš ďalší nákup.
S pozdravom, nabbi