Recenzia e-shopu
Nepoškodený tovar zhodujúci sa s ponukou/ obrázkom/, super zabalený, rýchle odoslanie
Zákazníci najčastejšie spomínajú
Recenzia e-shopu
Nepoškodený tovar zhodujúci sa s ponukou/ obrázkom/, super zabalený, rýchle odoslanie
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu skvelú recenziu! Teší nás, že ste boli spokojný s kvalitou tovaru, jeho balením a rýchlosťou odoslania. Snažíme sa, aby každý produkt zodpovedal tomu, čo vidíte na našich obrázkoch, a aby k Vám vždy dorazil v perfektnom stave. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Boli sme so všetkým spokojný čo sa týkalo objednávky aj dodania pokiaľ sme nerozbalili krabice a nezačali skladať nábytok. Nič mám nepasovalo. Diery na madla vyvrtane iné ako bolo madla dodané , z 5 tich dvierok pasovali dvoje ,chýbali 3 poličky. Takže nakoniec úplne fiasko. Viac z nabi neobjednávame!
Zakúpené produkty:
Dobrý deň, ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s našimi produktmi a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie pri skladaní nábytku. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá, a preto nás prosím kontaktujte na našej zákazníckej podpore, aby sme mohli situáciu vyriešiť a nájsť riešenie. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Vyhovuje
Lícovanie dielov nieje najpresnejšie
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, ďakujeme Vám za Vašu recenziu a teší nás, že naše produkty vyhovujú Vašim požiadavkám. Berieme v úvahu Vašu poznámku ohľadom lícovania dielov. Neustále pracujeme na vylepšení presnosti a kvalite našich výrobkov. Vaša spätná väzba je pre nás veľmi cenná a pomáha nám neustále sa zlepšovať. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
najlepsia cena
Ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu. Veľmi si vážime Vašu spätnú väzbu a teší nás, že ste bola spokojná. S úctou nabbi,s.r.o.
Recenzia e-shopu
Pohovka bola pomerne zaprášená ale žiadna tragédia stačilo ju povysávať /utrieť
Dobrý deň, ďakujeme Vám za pozitívnu recenziu! Sme veľmi radi, že ste boli spokojný s rýchlym dodaním, ochotným kuriérom a komunikáciou. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti s čistotou pohovky – určite sa na to zameriame, aby sa podobná situácia v budúcnosti neopakovala. Sme radi, že to nebolo nič, čo by Vám výrazne znepríjemnilo zážitok z nákupu. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Je krásne
Dobrý deň, ďakujeme Vám za krásnu recenziu! Sme veľmi radi, že ste s naším produktom spokojný. Vaša spokojnosť je pre nás najväčšou odmenou a tešíme sa, že sme splnili Vaše očakávania. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Tovar došiel nekompletný, z 2 kusov , došiel 1 ks.
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Chápeme, že doručenie nekompletného tovaru nie je ideálne a veľmi nás to mrzí. Prosíme Vás, aby ste nás kontaktovali na našu zákaznícku podporu (emailom alebo telefonicky), aby sme mohli problém čo najrýchlejšie vyriešiť. Ešte raz sa ospravedlňujeme a veríme, že Vaša ďalšia skúsenosť s nami bude bezproblémová. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Široký sortiment tovaru.
Ceny.
Zatiaľ som žiadnu nezistil.
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu! Sme radi, že ste ocenili náš široký sortiment tovaru a ceny. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Počet dodaných kusov objednaného tovaru bol nižší ako objednaný počet. Rozdiel bol 2 dni po telefonickej konzultácii - reklamácii doručený v poriadku. T.j., vynikajúca skúsenosť s vybavením reklamácie.
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu! Sme veľmi radi, že ste boli spokojný s naším prístupom pri riešení reklamácie. Ospravedlňujeme sa za počiatočné nedorozumenie ohľadom počtu doručených kusov, ale teší nás, že sa situácia vyriešila v čo najkratšom čase a k Vašej spokojnosti. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Ďakujem veľmi pekne tovar bol doručený ale zle zabalený spodná časť črepníku rozbitá šofér mi povedal že on nič s tým nemá nejdem sa nikde dopátrať ako to reklamovať nakoniec mi napísali že to mám vyfotiť a poslať.Bola by som rada keby sa to vyriešilo a vlastné náklady to naspäť nebudem posielať.
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a úprimne sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy s doručením a balením tovaru. Chceme Vás uistiť, že sa budeme snažiť celú situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie a k Vašej spokojnosti. V prípade poškodeného tovaru je naším cieľom zabezpečiť, aby bol problém vyriešený bez zbytočných komplikácií pre Vás. Ak ste ešte neposlali fotografie, prosíme Vás, aby ste ich zaslali na náš email. Následne sa budeme snažiť urobiť všetko pre to, aby sme vzniknutú situáciu vyriešili čím skôr. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi