Recenzie e-shopu Nabbi.sk
hodnotenia
Používateľské recenzie
Zákazníci najčastejšie spomínajú
- Rýchle doručenie (32%)
- Kvalitný tovar (13%)
- Dobrá komunikácia (11%)
- Dlhá dodacia lehota (15%)
- Poškodený alebo nekompletný tovar (13%)
- Slabá komunikácia (11%)
Recenzia e-shopu
Som maximálne spokojná s nabbi.
Zakúpené produkty:
Dobrý deň, veľmi pekne ďakujeme za Vaše skvelé hodnotenie. Teší nás, že ste s našimi službami a produktmi maximálne spokojná. Vaša spokojnosť je pre nás najväčšou odmenou a motiváciou do ďalšej práce. Budeme sa tešiť na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Objednával som prvý krát. Všetko prebehlo štandardne. Dobrá cena výrobku, komunikácia zo strany obchodu, rýchle dodanie a dobre zabalené. Spokojnosť. Obchod môžem odporúčať.
cena
rýchlosť dodania
balenie
bezproblémová komunikácia
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, ďakujeme, že ste si našli čas a podelili sa o svoju skúsenosť s nákupom u nás. Veľmi nás teší, že Vaša prvá objednávka prebehla hladko a že ste boli spokojný s cenou produktu, rýchlosťou doručenia, ako aj s komunikáciou z našej strany. Ďakujeme za Vaše odporúčanie a dúfame, že aj pri ďalšom nákupe u nás budete rovnako spokojný. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Katastrofa,slečna nevedela,čo predáva, s čoho vzniklo nedorozumenie.
Dobrý deň, mrzí nás, že Vaša skúsenosť s komunikáciou s našou spoločnosťou nebola podľa očakávaní. Úprimne sa ospravedlňujeme za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré Vám to mohlo spôsobiť. Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a pomôže nám zlepšiť naše služby do budúcnosti. Ďakujeme za pochopenie a dôveru. S úctou, nabbi,s.r.o.
Recenzia e-shopu
Spokojnosť.
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu! Sme veľmi radi, že ste boli spokojný s našimi službami. Vaša spokojnosť je pre nás najvyššou prioritou a budeme sa aj naďalej snažiť poskytovať kvalitné služby. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Prvý a aj posledný nákup na nabbi
Žiadna komunikácia okrem potvrdenia objednávky a tovar na sklade ešte vôbec za týždeň nedorazil.
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti spôsobené oneskorením a nedostatkom informácií. Dovoľujeme si upresniť, že pri Vami objednaných produktoch je na našej stránke uvedený predpokladaný termín dodania koncom mája. Ak by ste mali záujem o zmenu objednávky, alebo jej zrušenie, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke – radi Vám pomôžeme. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
So všetkým som spokojná.
Vadí mi, že objednaný tovar neprišiel naraz.
Zakúpené produkty:
Ďakujeme za Vašu recenziu. Veľmi si vážime Vašu spätnú väzbu a teší nás, že ste bola spokojná. S úctou nabbi,s.r.o.
Recenzia e-shopu
Slabá informovanosť o termíne doručenia, napriek tomu že pri zadávaní objednávky tovar bol skladom
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, ďakujeme, že ste sa s nami podelili o svoju skúsenosť. Mrzí nás, že ste neboli dostatočne informovaný o termíne doručenia, aj napriek tomu, že tovar bol pri objednávke uvedený ako skladom. Rozumieme, že to môže pôsobiť mätúco a nepríjemne. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá a budeme sa snažiť, aby sa podobná situácia v budúcnosti už neopakovala. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Zatiaľ sme sa gauča nedočkali, už je to 9 týždňov od objednávky..orientačný dátum uvedený v e-shope 4 týždne, keď som písala, tak aj odpovedali, že dodacia doba 6-8 týždňov, ale ani po 9 tžd. ho stále nemáme, písala som opäť pred 2 dňami, zatiaľ žiadna odpoveď.
Dobrý deň, mrzí nás, že vybavenie Vašej objednávky trvalo dlhšie, než je obvyklé. Úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti. Situáciu sme si dôkladne preverili a podnikneme kroky, aby sa podobné zdržania v budúcnosti neopakovali. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie. S úctou, nabbi.s.r.o.
Recenzia e-shopu
Tovar na internetovej stranke s kludnym svedomim vystavuju hoci ho už realne na sklade nemaju.
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Radi by sme objasnili, že náš e-shop sa obnovuje v pravidelných intervaloch, a preto sa môže stať, že tovar označený ako „skladom“ sa medzičasom predá iným zákazníkom, ešte pred tým, ako vaša objednávka bola dokončená. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti a v prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Tovar mi prišiel poškodený.
Zakúpené produkty:
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Vašu reklamáciu sa pokúsime vyriešiť v čo najkratšom možnom čase a k Vašej spokojnosti. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi