Recenzia e-shopu
Som milo prekvapená správaním sa obchodu. V zásielke prišiel jeden diel nie príliš dobrej kvality, po telefonáte tento problém ešte ten istý diel vyriešili
Stiahnuté z Heureky
Zákazníci najčastejšie spomínajú
Recenzia e-shopu
Som milo prekvapená správaním sa obchodu. V zásielke prišiel jeden diel nie príliš dobrej kvality, po telefonáte tento problém ešte ten istý diel vyriešili
Stiahnuté z Heureky
Recenzia e-shopu
Som spokojny je na Vás spolrh
Stiahnuté z Heureky
Recenzia e-shopu
Všetko je fajn,len by mohli poslať slovenský návod.
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, paní Kagyerjáková, ospravedlňujeme sa, pokiaľ pri tovare nebol priložený slovenský návod. Naša zákaznícka podpora Vás kontaktuje a obratom dopošleme návod v elektronickej podobe. Ospravedlňujeme sa za komplikácie. Lucie, Internetový obchod Zapardrobnych.sk
Recenzia e-shopu
Rýchlo a vo výbornom stave tovar doručený od
Stiahnuté z Heureky
Recenzia e-shopu
Som spokojna rychle dodanie tovaru
Stiahnuté z Heureky
Recenzia e-shopu
ok
Stiahnuté z Heureky
Recenzia e-shopu
Ok
Stiahnuté z Heureky
Recenzia e-shopu
Spoľahlivý. Vybavenie objednávky aj dodanie bez problémov.
Stiahnuté z Heureky
Recenzia e-shopu
Všetko ok.
Stiahnuté z Heureky
Recenzia e-shopu
Objednala som si obojok pre psa. Obratom mi bolo oznámené ,že objednávka bola prijatá a hneď som dostala aj fa. Na základe fa som požadovanú čiastku uhradila. Za pár dní mi prišlo oznámenie že tovar mám pripravený na prevzatie ale mám zaplatiť dobierku. Hneď som odpísala, že tovar je zaplatený nech mi pošlu kód aby som si balík mohla prevziať. Toto sa opakovalo 2 x a nakoniec tovar bol vrátený z dôvodu neprevzatia. Do dnes tovar nemám, čakám čo bude ďalej, lebo som vám oznámila z akého účtu bola platba uhradená s poznámkou "obojok pre psa" Andreanská.
Stiahnuté z Heureky
Dobrý deň, paní Andreanská, mrzí nás Vaša zlá skúsenosť. Obojok ste si u nás objednali na dobierku, to znamená s platbou pri dodaní. Túto platbu je teda nutné uhradiť podľa pokynov, ktoré ste dostali priamo od prepravnej spoločnosti. V prípade, že platbu zašlite na náš účet po tom, čo bola objednávka vyexpedovaná, čo ste bohužiaľ urobila, nie je už možné nastavenú dobierku zrušiť. Platba, ktorú ste nám poslali, Vám bude v najbližších dňoch vrátená. Pokiaľ máte o obojok naďalej záujem, vytvorte si prosím novú objednávku. Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Lucie, Internetový obchod Zapardrobnych.sk