Recenzia e-shopu
Nedodaný produkt sa nedá ohodnotiť!!!
Stiahnuté z Heureky
Zákazníci najčastejšie spomínajú
Recenzia e-shopu
Nedodaný produkt sa nedá ohodnotiť!!!
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že sme nedoručili objednávku tak, ako bolo uvedené. Vašu objednávku pripravujeme na odoslanie a bude Vám doručená v najbližších dňoch. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Som spokojná
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Teší nás, že ste s našim tovarom spokojný. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás prioritou. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Som sklamana kedze som si chcela v buducnosti objednat nabytok ale este to zvazim
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že sme nedoručili objednávku tak, ako bolo uvedené. Vaša objednávka bola od nás odoslaná a bude Vám doručená v najbližších dňoch. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Tovar bol doručený do 2 týždňov a úplne v poriadku.
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Teší nás, že ste s našim tovarom spokojný. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás prioritou. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Poškodený tovar nedalo sa poskladať
Poškodený tovar
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Pre riešenie tejto situácie by sme Vás chceli poprosiť aby ste sa obrátili na naše zákaznícke centrum a kolegyne z reklamačného oddelenia sa budú snažiť čo najrýchlejšie nájsť vhodné riešenie. Poprosíme vyplniť reklamačný formulár na našej stránke: https://nabbi.sk/reklamacny-formular Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi.
Recenzia e-shopu
Tovar nedošiel
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že sme nedoručili objednávku tak, ako bolo uvedené. Vaša objednávka bola dnes od nás odoslaná a bude Vám doručená v najbližších dňoch. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
termín dodávky im nič nevraví...!!!!
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať. Vašu objednávku pripravujeme na odoslanie a v najbližších dňoch bude od nás odoslaná. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Doručenie tovaru sa zvýšilo na 12 dní
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Ako ste boli e-mailom informovaný, momentálne v našom sklade prebieha inventúra a dôjde k miernemu oneskoreniu dodania zásielok. Urobíme všetko preto, aby sme Vám Vašu objednávku po skončení inventúry odoslali čím skôr. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Tovar nedorazil ani nemám info o doručení
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša zásielka bola od nás odoslaná. Podľa sledovania zásielky, ste si dali požiadavku na iný termín doručenia. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Tovar poškodený od výrobcu, zle skladanie chýbali súčiastky s tovarom veľká nespokojnosť.. Prepravca milý, slušný k tomu nie je čo dodať.. Len tovar neodpovedal mojej predstave..
Tovar poškodený od vyrobcu
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Pre riešenie tejto situácie by sme Vás chceli poprosiť aby ste sa obrátili na naše zákaznícke centrum a kolegyne z reklamačného oddelenia sa budú snažiť čo najrýchlejšie nájsť vhodné riešenie. Poprosíme vyplniť reklamačný formulár na našej stránke: https://nabbi.sk/reklamacny-formular Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi.