Recenzia e-shopu
Nábytok prišiel bez spojovacieho materiálu na ktorý som ďalšie 3 týždne čakala, tovar nekvalitný, diely nesedeli, nedoporučujem.
Zákazníci najčastejšie spomínajú
Recenzia e-shopu
Nábytok prišiel bez spojovacieho materiálu na ktorý som ďalšie 3 týždne čakala, tovar nekvalitný, diely nesedeli, nedoporučujem.
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Robíme všetko preto, aby bol náš zákazník spokojný. Na vybavenie reklamácie máme 30. dní, Vašu reklamáciu sme sa snažili vybaviť čím skôr. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Objednávka aj doručenie k spokojnosti
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Robíme všetko preto, aby bol náš zákazník spokojný. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Spokojnosť aj rýchlosť dodania tovaru.
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Je pre nás potešením počuť, že ste boli spokojný s rýchlym dodaním tovaru. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Trochu som sa bála objednávať kvôli niektorým zlým recenziám, ale skúsila som to risknúť a neľutujem - nábytok mi prišiel do 2 dní, ako písali na stránke a v perfektnom stave, nič nebolo poškriabané a balík obsahoval všetko, čo mal. Rozhodne spokojnosť.
Rýchle doručenie
Bezpečne zabalené
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Veľmi nás teší Vaša spokojnosť s balením tovaru a rýchlym doručením. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Dobrý výber
Dobré ceny
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Veľmi nás teší Vaša spokojnosť s našimi cenami, tovarom a rýchlym doručením. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Chcem požiadať o zlavu na tento výrobok.
Botník má komplikovane popísaný návod na poskladanie nábytku. Niektoré hrany obuvníka sú odlepené, na spodnej strane obuvníka je material poškodený tak, že je vidno hnedé vnútro drevotriesky.
Vonkajšie bočné strany botnika majú až po 20 krytiek na vrtanie poličie, škaredo to vyzerá !
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Robíme všetko preto, aby bol náš zákazník spokojný. Mrzí nás, že Vám tovar bol dodaný poškodený. Poprosíme Vás, aby ste sa obrátili na naše zákaznícke centrum a kolegyne z reklamačného oddelenia sa budú snažiť čo najrýchlejšie nájsť vhodné riešenie. Poprosíme vyplniť reklamačný formulár na našej stránke: https://nabbi.sk/reklamacny-formular Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi.
Recenzia e-shopu
Veľká spokojnosť s tovarom aj s dodanim
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Robíme všetko preto, aby bol náš zákazník spokojný. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Rada u vás nakupujem, je to môj druhý nákup a som spokojná. Veľký výber tovaru, aj ochotný dopravca.
Vážený zákazník, ďakujeme Vám za dôveru a za Vašu opakovanú priazeň! Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Ani na druhí termín nedoručili tovar.
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceli by sme sa ospravedlniť, že ste nemali pozitívnu skúsenosť. Na základe Vašej spätnej väzby môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, že sa podobná situácia v budúcnosti nebude opakovať. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi
Recenzia e-shopu
Hoci sme museli reklamovať kancelárske kreslo zakúpené v tomto obchode a produkt samotný by sme svojim známym určite neodporučili, musíme vyzdvihnúť mimoriadne profesionálny a ústretový prístup zákazníckeho servisu. Kreslo, ktoré obchod ponúkal, malo kvalitatívne a technické nedostatky, ktoré sa objavili už po relatívne krátkej dobe používania. Tieto problémy viditeľne ovplyvnili jeho životnosť a funkčnosť. Napriek negatívnej skúsenosti s kvalitou produktu zakúpeného v tomto obchode, samotný reklamačný proces prebiehal s vysokou mierou profesionality. V rámci reklamácie zákaznícky servis zabezpečil osobnú návštevu kontrolóra akosti výrobku od dodávateľa. Kontrolór bol rovnako príjemný a profesionálny. Hoci reklamáciu zakúpeného produktu s poľutovaním neuznali, nedostatky produktu boli evidentné a obchod si bol vedomý problémov, a ako prejav prozákazníckych vzťahov ponúkol finančnú kompenzáciu. Tento krok jednoznačne ukazuje, že obchod/spoločnosť si váži svojich zákazníkov a snaží sa nájsť a ponúknuť riešenia aj v menej priaznivých situáciách. Aj keď samotný produkt nenaplnil naše očakávania, veľmi oceňujeme snahu, podporu a ústretovosť zákazníckeho servisu.
Mimoriadne profesionálny a ústretový prístup zákazníckeho servisu
Vzhľadom na cenu a deklarované vlastnosti produktu sme očakávali, že obchod má v ponuke produkty vyššej kvality, ale realita bola, bohužiaľ, sklamaním.
Stiahnuté z Heureky
Vážený zákazník, ďakujeme, že ste si našli čas ohodnotiť naše služby. Sme veľmi radi, že ste boli spokojný s našou komunikáciou a celkovým prístupom. Mrzí nás však, že produkt nesplnil Vaše očakávania. Chceme sa ospravedlniť za nepríjemnosti a určite preveríme kvalitu tohto produktu s naším dodávateľom, aby sme v budúcnosti predišli podobným skúsenostiam. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, nabbi.