Zo stránky som objednala zrkadlo. Bohužiaľ mi bolo doručené rozbité.
Reklamovať som ho musela na svoje náklady. Pošta ma stala 20€. Ďakujem ale už viac objednať z tejto webovej stránky nebudem.
Podotýkam že zrkadlo bolo iné ako na obrázku. Sklamanie.
Tovar mi bol doručený poškodený
Tovar sa nezhodoval s popisom ani s obrázkom ako majú uvedené na webovej stránke.
Dobrý deň,
ďakujeme za možnosť sa s Vami spojiť a situáciu ohľadom Vašej sťažnosti prekonzultovať. Za komplikácie s Vašou objednávkou sa Vám veľmi ospravedlňujeme.
Mrzí nás, že tovar nesplnil Vaše očakávania a že Vám bol doručený poškodený. Na poškodený produkt sme objednali spätný zvoz a veríme, že sa nám podarí celú situáciu čo najskôr vyriešiť k Vašej spokojnosti.
Ďakujeme za pochopenie
Prajem pekný deň
Petra, starostlivosť o zákazníkov
Spokojný používateľ
Recenzia e-shopu
Môj prvý nákup, veľká spokojnosť
Stiahnuté z Heureky
Spokojný používateľ
Recenzia e-shopu
Super
Stiahnuté z Heureky
Spokojný používateľ
Recenzia e-shopu
Rýchle dodanie
Stiahnuté z Heureky
Spokojný používateľ
Recenzia e-shopu
Dobré ceny,veľky výber.
Malo by sa lepšie baliť do rozvozu.Veľka drevená lampa bola trochu otlačená.
Stiahnuté z Heureky
Neprihlásený používateľ
Recenzia e-shopu
Tovar prišiel poškodený a okolo obruče zle sedela taka rozptylovacia látka. Museli sme si to doma upraviť a opraviť. Aj jedna aj druhá lampa prišla poškodená ale opravili sme si to. Mohli si to skontrolovať pred poslaním. Toto nebol stav ze by sa to stalo prepravcovi.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a úprimne nás mrzí, že Vám bol doručený poškodený tovar.
Produkty odosielame v pôvodnom balení od dodávateľa a bohužiaľ nemáme možnosť každý kus pred odoslaním podrobne kontrolovať. Aj napriek tomu by tovar mal doraziť v 100 % stave a v prípade poškodenia máte samozrejme nárok na reklamáciu.
Pokiaľ by ste si priali produkty reklamovať, prosíme o vyplnenie elektronického reklamačného formulára https://www.svet-svietidiel.sk/claim . Kolegovia z reklamačného oddelenia Vás budú následne kontaktovať a ponúknu Vám riešenie.
Ospravedlňujeme za nepríjemnosti a veríme, že nám v budúcnosti dáte ďalšiu šancu.
Prajem pekný deň,
Petra, starostlivosť o zákazníkov
Spokojný používateľ
Recenzia e-shopu
Obchod prebehol v poriadku, super rýchlo...
Stiahnuté z Heureky
Neprihlásený používateľ
Recenzia e-shopu
Dodavatel Packeta zrusil moje miesto dodania a vybral si uplne nezmyselne nezname miesto, ktore som hladal 1 hodinu
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzia komplikácie, ktoré Vám doručenie zásielky spôsobilo.
Zásielku sme odoslali na Vami zvolený Z-Box, avšak z kapacitných dôvodov bol výdajný box plný a doručovateľ Packeta zásielku automaticky presmeroval na najbližšie dostupné miesto. Toto presmerovanie, žiaľ, nemôžeme ovplyvniť, no plne chápeme, že pre Vás mohlo byť nové miesto neprehľadné a celá situácia nepríjemná.
Za komplikácie s doručením Vašej objednávky sa Vám veľmi ospravedlňujeme a veríme, že Vás táto negatívna skúsenosť neodradí od prípadného ďalšieho nákupu na našom e-shope.
Prajem pekný deň
Petra, starostlivosť o zákazníkov
Spokojný používateľ
Recenzia e-shopu
Rýchle dodanie.
Stiahnuté z Heureky
Spokojný používateľ
Recenzia e-shopu
Celkovo som spokojný.
Ochota, komunikácia so zákazníkom, rýchle vybavenie.