Recenzie e-shopu Procentov.sk
- Obchody
- Procentov.sk
- Recenzie
hodnotenia
Používateľské recenzie
Zákazníci najčastejšie spomínajú
- Komunikácia emailom
- Neúplné objednávky
- Nesprávny alebo poškodený tovar
- Ignorovanie reklamácií a komunikácie
Recenzia e-shopu
Objednávka mi neprišla kompletná, preto mi bolo navrhnuté obchodom, že mi dodávateľ do 30 dní doručí kusy, ktoré neboli doručené. Návrh som akceptovala ale prešiel mesiac a kusy mi stále neboli doručené, preto som sa rozhodla tovar vrátiť. Poštovné skoro 30€ som hradila sama, kvôli ich chybe - nekompletnej objednávke. Tovar bol zaslaný, obchodu trvalo viac ako týždeň kým daný tovar prebral od doručovacej spoločnosti. Následne ma informovali, že tovar prebrali a budú mi peniaze zaslané na účet. Prešiel viac ako týždeň a financie mi stále na účet neprišli. Tovar som objednávala pred viac ako dvomi mesiacmi, nemám peniaze ani tovar a som maximálne nespokojná.
Komunikujú emailom.
Objednávka mi neprišla kompletná, preto mi bolo navrhnuté obchodom, že mi dodávateľ do 30 dní doručí kusy, ktoré neboli doručené. Návrh som akceptovala ale prešiel mesiac a kusy mi stále neboli doručené, preto som sa rozhodla tovar vrátiť. Poštovné skoro 30€ som hradila sama, kvôli ich chybe - nekompletnej objednávke. Tovar bol zaslaný, obchodu trvalo viac ako týždeň kým daný tovar prebral od doručovacej spoločnosti. Následne ma informovali, že tovar prebrali a budú mi peniaze zaslané na účet. Prešiel viac ako týždeň a financie mi stále na účet neprišli. Tovar som objednávala pred viac ako dvomi mesiacmi, nemám peniaze ani tovar a som maximálne nespokojná.
Recenzia e-shopu
Dobry den, svoju skusenost s prvym nakupom som popisal v sekcii "Opis svoje skusenosti s produktom". Bola dorucena iba cast zasielky, a preto produkt nie je mozne zmontovat. O tom, ze zasielka nie je kompletna, sme neboli vopred informovani – ani zo strany dodavatela, ani zo strany kuriera. Zistili sme to az po rozbaleni balika, samozrejme po jeho uhradeni. Po kontaktovani dodavatela sme boli odkazani na kuriersku spolocnost. Po niekolkych e-mailoch a komunikacii s chatbotom sme sa dozvedeli, ze zvysna cast zasielky by nam mala byt este dorucena. Aktualne cakame, ako sa cela situacia vyvinie.
Zakúpené produkty:
Recenzia e-shopu
nikdy viac už neobjednám z tohto obchodu!!! Doručili úplne iný tovar, ako som si objednala. Následná komunikácia s jednou nepríjemnou pani je nulová. Tri mesiace od zaplatenia nemám ani tovar ani peniaze!!!! Nikdy som sa nestretla z horším prístupom. Nedvíhajú telefón, neodpovedajú na email!
Recenzia e-shopu
V minuskach je vsetko. Ak by reagovali korektne na reklamaciu, dal by som aspon lepsie hodnotenie. Podla mna ponukaju tovar o ktorom vedia ze ho nemaju na sklade a poslu zamerne nieco ine v domneni ze zakaznik si to necha a nebude sa unuvat im to za tie postovne naklady poslat naspet. Ja som to urobik a stale nemam ani objednany tovar ani peniaze cinuz za tovar alebo postovne zo zaslania reklamacie naspet.
Neskoré doručenie tovaru až po výzve
Zlý dodaný tovar
Nedodaný tovar v objednanom množstve
Absolútna ignorácia komunikácie pri reklamácii
Obtiažne domáhanie sa vybavenia rejlamácie
Tovar som musel zaslať na vlastné náklady (73€), ktore mi udajne preplatia
Doteraz nevybavena reklamacia.
Recenzia e-shopu
Objednala som si v októbri stôl do kuchyne, prišil mi za pár týždňov nesprávny typ stolu aj farba. Po zistení som okamžite riešila reklamáciu, kedy som bola ignorovaná a dokonca aj zablokovali moje telefónne číslo, keď som sa snažila dovolať. Reakciu som dostala až po zverejnení negatívnej recenzie, kedy mi napísali mail, že sa môžeme na niečom dohodnúť, až keď ju stiahnem alebo zmením. Bola mi sľúbená výmena tovaru, dva mesiace mi žiadny tovar neprišiel. Následne som žiadala o vrátenie peňazí, nakoľko som o tovar už záujem nemala. Obchod úplne ignoroval túto požiadavku, napriek opakovanému informovaniu v mailoch aj v telefonickej komunikácii. Bez akéhokoľve
Neprofesionálny prístup k reklamáciám
Poškodený tovar aj po reklamácii
Neodporúčam