Rady, tipy, nápady

Organizéry, ktoré by vám v pracovni nemali chýbať

Pracovňa alebo kancelária je miesto, kde trávime pomernú časť dňa. Mala by teda byť nielen praktická, ale aj štýlová, aby doba v nej strávená bola čo možno najviac príjemná a produktívna zároveň.

Zdroj

Hoci nám vládne doba elektronická a väčšina korešpondencie a komunikácie dnes prebieha on-line, pracovný stôl je stále miesto, ktoré záhadne oplýva veľkým množstvom papierov a dokumentov. Aby vás papierový chaos nedostal, a vy sa dokázali naplno sústrediť na svoju prácu, kúpte si do svojej pracovne rôzne organizéry. Vďaka nim bude udržanie poriadku na pracovnom stole hračka.

Organizéry na papiere a dokumenty

Na trhu je dnes bezpočet praktických organizérov a boxov, ktoré dokážu udržať vo vašej pracovni poriadok a tým ušetriť čas pri hľadaní potrebného dokumentu. Všetky materiály môžete jednoducho vytriediť do nasledujúcich organizérov.

  • Stohovateľné organizéry na dokumenty: jednotlivé priehradky sú buď napevno spojené (najčastejšie sú potom tri nad sebou), alebo sa dajú ľubovoľne vŕšiť na seba podľa potreby. Dôležité je, že sú všetky papiere upratané, ale pritom neustále po ruke.
  • Zakladače na dopisy: keď si zaobstaráte organizér na dopisy, budete mať prehľadne usporiadanú aj svoju korešpondenciu. Už sa nestane, že by niekam zapadol list či faktúra, ktorú je potrebné čo najskôr zaplatiť.
  • Stolný držiak na dokumenty: jedná sa o nastaviteľný držiak na textové predlohy formátu A4. Väčšina z nich je navyše vybavená aj posuvným riadkovačom, ktorý pomôže s orientáciou v texte. Taký držiak dokáže pojať až sto listov naraz.

Organizéry na kancelárske potreby

Nielen dokumenty, ale aj kancelárske potreby si zaslúžia mať na pracovnom stole svoje pevné miesto. A z čoho všetkého môžete vlastne vyberať?

  • Stojančeky: pojmú nielen písacie potreby, ale aj nožnice, kancelárske sponky, lepiace pásky a pod. Vybrať si pritom môžete buď plastové, alebo z drôteného programu, ktoré sa hodia napríklad ku škandinávskemu štýlu bývania.
  • Zásuvkový organizér: jedná sa o praktického pomocníka pre všetky drobné predmety, ktoré nechcete mať bežne na písacom stole, ale radšej pekne schované v zásuvke pri stole. Zásuvkové organizéry sa vyrábajú v celej škále rozmerov, takže pasujú do naprostej väčšiny šuplíkov.
  • Klipy na poznámky: niekedy je potrebné mať poznámky neustále na očiach. Klasickým riešením je nástenka. Ďalším variantom sú klipy na poznámky v rôznych motívoch a tvaroch, ktoré sa upevnia trebárs lepiacou pastou na stenu. Ide tak o rýdzo praktickú vychytávku, ktorá má navyše vtipnú nadstavbu.
  • Vizitkár: aby sa vám už viackrát nestalo, že nebudete môcť nájsť kontakt na niekoho, kto vám pred časom dal svoju vizitku a vy ste ju niekam založili, kúpte si vizitkár. Všetky vizitky v ňom budú vďaka rozdeľovaču s indexovými kartičkami od A do Z prehľadne roztriedené, čo zaistí rýchlu a jednoduchú orientáciu.
  • Zásobník na poznámkové papieriky: úplný základ, ktorý by nemal chýbať na žiadnom pracovnom stole. Každú chvíľu človeka niečo napadne alebo si potrebuje niečo poznamenať. Tieto zásobníky sa vo väčšine prípadov predávajú vrátane poznámkových bločkov.

Vyberte si organizéry na kancelárske potreby na Biane:

Objavte ďalšie produkty a inšpirácie súvisiace s článkom

Komentáre (0)