Preskočiť navigáciu, prejsť na obsah
Preskočiť obsah, prejsť na pätu

hodnotenia

4.3
139 hodnotení
5
110 x4
8 x3
9 x2
0 x1
12 x
4.5
122 hodnotení
5
105 x4
7 x3
8 x2
0 x1
2 x
4.3
137 hodnotení
5
114 x4
7 x3
7 x2
0 x1
9 x

Používateľské recenzie

Zákazníci najčastejšie spomínajú

  • Rýchle dodanie (54%)
  • Dobrá komunikácia (14%)
  • Kvalitný tovar (10%)
  • Problémy s komunikáciou (10%)
  • Chyby alebo poškodený tovar (9%)
  • Dlhšia doba dodania (4%)
Spokojný používateľ

Recenzia e-shopu

Kúpa z domu

Stiahnuté z Heureky

Spokojný používateľ

Recenzia e-shopu

Tovar sa nsm pacil a sme velmi spokojny.

Stiahnuté z Heureky

Spokojný používateľ

Recenzia e-shopu

Spoľahlivosť a rýchlosť .

Stiahnuté z Heureky

Spokojný používateľ

Recenzia e-shopu

Teším sa lebo tovar splna moje očakávania, bol cenovo výhodný a ešte mi ho doručili priamo domov. Super Ďakujem

Stiahnuté z Heureky

Spokojný používateľ

Recenzia e-shopu

Určite odporúčam tento obchod

Bola som spokojná S vašimi službami A čo sa týka poradenstva veľmi milá A ochotná pani

Stiahnuté z Heureky

Spokojný používateľ

Recenzia e-shopu

Rýchlosť vybavenia objednávky

Dovoz až domov

Stiahnuté z Heureky

Spokojný používateľ

Recenzia e-shopu

Bezproblémová komunikácia, dodávka podľa vyjadrenia pri objednaní. Všetko tip-top!

Stiahnuté z Heureky

Neprihlásený používateľ

Recenzia e-shopu

možnosť platiť v Čechách v hotovosti eurami

Stiahnuté z Heureky

Spokojný používateľ

Recenzia e-shopu

Super pristup. Rychle dodanie.

Stiahnuté z Heureky

Neprihlásený používateľ

Recenzia e-shopu

Na 99% som si istý, že stôl bol zabalený už poškodený, keďže je nepravdepodobné, aby takýto typ poškodenia mohol vzniknúť počas prepravy (ak áno, tak majú nedostatočné a nepremyslené balenie). Výmenu stola mi obchod nevedel zabezpečiť, vraj ďaľšie kusy nie sú k dispozícii (pričom 3 týždne po mojej objednávke stôl stále ponúkajú na svojich stránkach, a to skladom !, dokonca v novej akcii do 12.08., čiže buď klamú na stránke, alebo klamú priamo zákazníkovi, mne - to druhé je pravdepodobnejšie. Žiadny manuál alebo aspoň fotky mi neboli ochotný poslať, ako by mal ten poškodený mechanizmus po správnosti fungovať, aby som si ho prípadne mohol sám opraviť, ak to je teda vôbec možné... Mohol by som stôl vrátiť, avšak posielanie hore-dole (do Čiech) je samozrejme nepríjemnosť, i keď náklady na prepravu by museli hradiť oni. Záver: Tovar by bol OK, ak by nedošiel poškodený. Kvôli spôsobu riešenia reklamácie, komunikácie obchodu a prístupu ku klientovi obchod neodporúčam

Ponúkal tovar, ktorý som nikde inde nevedel zohnať.

Dobrá cena za tovar.

Tovar došiel poškodený (roztrhané drôty rozkladacieho mechanizmu stola)

Absencia normálneho manuálu je v roku 2018 už dosť nedôstojná. Netvrdím, že by nutne mali mať vymakaný manuál aké má napr. Ikea, ale aspoň nejaký stručný a zrozumiteľný by neuškodil. Napr. na tej jednej strane, čo bol pribalený k stolu sa o rozkladacom mechanizme nespomína ani slovo...

Stiahnuté z Heureky

Preskočiť pätu, prejsť na začiatok stránkyPrejsť na začiatok stránky