Recenzia e-shopu
V rámci objednania a doručenia tovaru bolo všetko rýchle a bezproblémové, pre koncového užívateľa bez problémov. VEĽKOOBCHODNÍCI A FIRMY POZOR!!! Objednaný (10/4/2017)stan som po rýchlom doručení rozbalil, respektive iba konštrukciu a zistil som, že mi nevyhovuje. Po 5tich pracovných dňoch (17/4/2019) som volal na firmu, že by sme chceli tovar vrátiť. Bolo mi napísané, že ho vrátiť môžem, na základe toho zamestnanci tovar zabalili a poslali späť. V ten deň mi ešte prišiel email, že rušia predošlé stanovisko a tovar vrátiť nemôžem, pretože bol braný na firmu. Podotýkam, že plachtovú časť sme vybalenú vôbec nemali a stan sme nikde nepoužili. Ponúkli mi výmenu za iný stan, ktorá pre mňa nebola schodná, keďže konštrukciu musíme riešiť inak. Navrhol som im, aby mi teda odpočítali manipulačný poplatok, no nesúhlasili. Potrebujú pažravo predať za každú cenu aj na úkor toho, že bude zákazník nespokojný. Argumentujú tým, že im stany vracajú použité, čo nebol môj prípad a že im zaberá čas kontrola vráteného tovaru, načo som navrhol, aby strhli manipulačný poplatok, nesúhlasili. FIRMÁM ODPORÚČAM v tejto firme nakúpiť tovar najprv na fyzickú osobu, preveriť si či je tovar vhodný a požiadať o vystavenie faktúry na firmu. Ak nebudú súhlasiť vráťte tovar do 14 dní ako fyzická osoba späť a následne si ho objednajte ako firma. Hodnotenie z pohľadu koncového zákazníka asi OK, ale za firmu zlé. Žiadne meno na konkrétnu osobu nečakajte iba tím Brimo, neviete s kým si píšete ani voláte. Podľa zákona firma nepochybila, ale nákup to bol môj posledný. Radšej Stanservis, na ktorý mám priaznivé recenzie. Pre Brimo, nesuhlasim so zverejnenim mojej identity s ohladom na GDPR, dakujem
Stiahnuté z Heureky
