Zobrazujeme stránku 1 – 60

Zariaďte si štýlovú a praktickú kanceláriu

V kancelárii strávi väčšina z nás 8 hodín denne, no dôvodov, prečo by sme tento priestor mali spríjemniť, je viac. Vhodne zariadená kancelária vie výrazne prispieť k produktivite a celkovej pohode. Viac informácií

  • Rady, tipy, nápady
7. 9. 2018

Ako vybrať vhodné kancelárske kontajnery a úložné boxy

K rozšíreniu skladovacích a odkladacích priestorov v kancelárii sa výborne hodia kancelárske kontajnery a boxy, ktoré umožňujú pohotovo navýšiť úložný priestor. V čom pomáhajú a podľa čoho je vyberať? Viac informácií

  • Ako vybrať...
31. 5. 2017

Aké police, regály či knižnice vybrať do pracovne či kancelárie

Ukladanie materiálov tak, aby všetko bolo prehľadné, nie je v kancelárii či domácej pracovni jednoduché. Riešením je šikovne zvolená zostava regálov, políc a knižníc. Ale aké vybrať? Viac informácií

  • Rady, tipy, nápady
31. 5. 2017

Ako vybrať konferenčné či zasadacie stoly

Často sa hovorí, že je rozhodujúci prvý dojem. O kancelárii to platí práve tak. Vzhľad zasadacej miestnosti či kancelárie vašim obchodným partnerom mnohé napovie. Aké vybrať konferenčné a zasadacie stoly? Viac informácií

  • Ako vybrať...
31. 5. 2017

Podľa čoho vyberať kancelárske skrine

Kancelárske skrine sa radia k nábytku, bez ktorého sa kancelária nezaobíde. Podľa usporiadania kancelárie môžete voliť rôzne typy skríň. Ako vybrať také, ktoré budú skvelo slúžiť? Viac informácií

  • Rady, tipy, nápady
30. 5. 2017

Ako správne vybrať kancelársku stoličku?

Výberu kancelárskej stoličky je potrebné venovať veľkú pozornosť, pretože prácou pri počítači strávi väčšina z nás aj viac ako 8 hodín denne. Kancelárska stolička musí byť oporou, aby ste predchádzali zdravotným problémom. Viac informácií

  • Rady, tipy, nápady
4. 11. 2016