Ako Biano funguje?

Ako Biano funguje?

Čo je Biano?

Biano je agregátor produktov z oblasti nábytku a dekorácií, ktorý vášmu e-shopu prinesie nových zákazníkov a zvýši objem vašich tržieb. Biano funguje na princípe inšpirácie zákazníkov ktorí sú v prvom kroku nákupného procesu a chcú spoznať ponuku celého trhu. Privedieme vám tak zákazníkov, ktorí si prezerajú katalóg vo forme Biana, a s ktorými môžete ďalej pracovať a vytvoriť tak z nich svojich stálych zákazníkov pre opakované nákupy.

Prečo by som sa mal zaregistrovať na Biano?

Biano je inovatívny portál pre vyhľadávanie nábytku. Funguje ako katalóg nábytku a dekorácií, ktorý za vás vyhľadáva tých správnych užívateľov. Pre vyhľadanie správneho zákazníka využívame nástroje umelej inteligencie, remarketingu a užívateľom zobrazujeme práve to, čo hľadajú. Navyše užívateľom ponúkame pridanú hodnotu pri výbere:

  • rozšírené produktové filtre

  • možnosť filtrácie tovaru podľa dopravy a skladovosti

  • vyhľadávanie pomocou fotografie

Budem tlačený konkurenciou k zníženiu ceny produktov?

Výhodou Biana je, že cena tovaru nie je pre filtrovanie, ktoré užívateľom ponúkame, primárnou, ako tomu môže byť u iných veľkých agregátorov. Užívateľa motivujeme najmä k výberu trendy produktov s kvalitnými informáciami o produktoch, s kvalitnými fotografiami a skladovou dostupnosťou.

Čo musím urobiť pre registráciu na Biana?

Základným predpokladom je funkčný e-shop s možnosťou pridania tovaru do košíka a produktový XML feed. Potom sa už len stačí zaregistrovať. Registrácia je ZADARMO a k ničomu vás nezaväzuje.

Koľko ma stojí Biano?

Za privedeného užívateľa platíte na princípe PPC (platba za kliknutie). Platíte teda iba toľko, koľko miniete za kliknutia od užívateľov. Algoritmus Biana môže upraviť CPC pre získanie kvalitnejších užívateľov pre váš e-shop na základe pravdepodobnosti s akou užívateľ nakúpi, podobne ako Google Ads (ECPC) a Facebook Ads. Navyše si môžete nabiť iba toľko kreditu, koľko chcete minúť. Odporúčame zvoliť automatické dobíjanie kreditu, pretože len tak neprídete o žiadnu objednávku. Užívatelia sú nejkonverznejší večer a cez víkendy, strážte si, aby ste mali dostatok kreditu najmä v tomto období.

Aké sú ďalšie odporúčania pre môj obchod registrovaný na Biano?

Na Biano si vieme poradiť takmer so všetkým, ale aby užívatelia boli čo najspokojnejší a vy ste mali najlepší možný konverzný pomer, odporúčame vám skontrolovať si, že spĺňate nasledovné parametre:

  • Obsah feedu je podľa pravidiel a obsahuje všetky informácie

  • Pravidelne kontrolujete štatistiky o výkonnosti vašej kampane na Biano

  • Máte implementovaný Biano Pixel

  • Máte správne prepojené GA do systému Biano

  • Máte nastavené automatické dobíjanie kreditu

  • Responzivita vášho webu je prispôsobená mobilným zariadeniam

Pre ešte lepší výkon si tiež skontrolujte nasledujúce požiadavky:

  • URL odkazy na produkty z Biana sú aktuálne

    - skontrolujte, či vo feede máte rovnaké URL adresy, aké používate na svojom e-shope

  • Názov produktu je čo najpresnejší a neobsahuje názov e-shopu

  • Cena vo feede zodpovedá cene na vašom e-shope

  • Tiež skontrolujte, či vo feede uvádzate informácie o aktuálnych zľavových akciách

  • Veľkosť a kvalita zaslaných obrázkov:

    - je minimálne 800x800 a sú kvalitne vyfotené na bielom pozadí

    - zasielate tiež alternatívne obrázky k produktom

    - obrázky neobsahujú logá ani iné vodoznaky

  • Zasielate informácie o skladovosti produktov

  • Zasielate informácie o doprave

  • Uvádzate informácie o rozmeroch produktov

  • Zasielate vo feede všetky dostupné produkty vo vašom obchode

  • Vaša e-mailová adresa a telefónne číslo sú uvedené na vašej stránke v sekcii Kontakty

  • Podmienky použitia musia byť na vašej stránke pre užívateľov viditeľné

  • Musí byť tiež upresnený postup pre vrátenie tovaru, peňazí a reklamácie

  • Váš web je funkčný na rôznych platformách (webový prehliadač, mobilné zariadenie, tablet)

  • Poskytujete rôzne platobné možnosti (kreditná karta, bankový prevod a dobierka)

  • Umožňujete nákup bez registrácie